حمله به دستیار ساپینتو: این مربی نمی تواند به استقلال کمک کند

حمله به دستیار ساپینتو: این مربی نمی تواند به استقلال کمک کند

علی لطیفی پیشکسوت استقلال با اشاره به شکست استقلال در هفته اول لیگ برتر باشگاه های ایران گفت: ساپنتو از فوتبال ایران خبر ندارد و این یک مشکل طبیعی بود، او به تازگی مدیریت استقلال را بر عهده گرفته است. و زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد..

وی افزود: خسرو حیدری یکی از افتخارات استقلال است و این کار خوبی است که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، اما همانقدر که از حضور او روی نیمکت حمایت کردم، معتقدم استقلال و ساپینتو بیشتر از او به او کمک خواهند کرد. می تواند به استقلال کمک کند. کمک می کنند چون بی تجربه است، شرایط بازیکن با مربی فرق می کند و زمین تا آسمان فرق می کند. یک مربی باتجربه ایرانی که سابقه کار در لیگ برتر یعنی لیگ آزادگان را دارد بهتر می تواند به استقلال کمک کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلالی ها در دیدار مقابل سپاهان بازیکنان کلیدی خود را نداشتند و در صورت اضافه شدن به این تیم، قدرت تیمی شاگردان ساپینتو بیشتر می شود.

لطیفی تصریح کرد: جمع کردن استقلال خیلی مهم است، ساپینتو از نظر تاکتیکی و فنی تیم را هدایت می کند، اما جمع آوری استقلال مهم است و با توجه به اینکه حیدری کم تجربه است، نمی تواند این کار را انجام دهد، باید آنجا باشد و کار را انجام دهد. اما فردی با تجربه بهتر در این مرحله کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: نباید از استقلال انتقاد کرد، فقط هفته اول لیگ برتر است و باید به ساپینتو فرصت داد، حداقل 6 هفته زمان نیاز دارد تا به شرایط بهینه برسد، اینکه استقلال پارسال نباخت باید. تبدیل به یک بحران برای این تیم نمی شود

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال نیاز به دفاع راست دارد، در این پست باید بازیکن پیدا کند، میرزایی دفاع راست کلاسیک نیست، پل میکر پست دیگری است که باید به مهاجمان برای گلزنی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید