حمله به سرمربی استقلال: ساپینتو با این همه ستاره باید پاسخگو باشد

حمله به سرمربی استقلال: ساپینتو با این همه ستاره باید پاسخگو باشد

هاشم حیدری درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: در این بازی شاهد یکی از بازی های نامنظم آبی ها بودیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از همان ابتدای فصل با قدرت شروع کند. استقلال در بازی با پیکان بی نظم و نابرابر بازی کرد و برنامه ای برای بازکردن دروازه حریف نداشت.

وی افزود: بیهوده است که بگوییم استقلال خوب بازی می کند و بیشتر اوقات توپ را در اختیار دارد و هواداران فقط دنبال برد هستند. تیمی که خوب بازی کند جامی نمی گیرد اما تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند جام می گیرد.

مهاجم سابق آبی پوشان ادامه داد: اکنون اکثر تیم ها برای گرفتن امتیاز از تیم های رقیب بازی های بسته را انجام می دهند اما مربی باید فکری به حال خود کند و با آنالیزهای انجام شده راه های تاکتیکی گلزنی را به شاگردانش نشان دهد. استقلال تمام ابزارهایی را که یک تیم مدعی باید داشته باشد در اختیار دارد. به نظر من ساپینتو باید پاسخگوی این نتایج و بازی های نه چندان جذاب استقلال باشد. با این همه ارقام عجیب است که تیم نتیجه نمی گیرد.

او همچنین گفت: “تیم هافبک طراح ندارد، اما خود مهاجمان باید خلاق باشند و برای خود موقعیت ایجاد کنند.” متأسفانه تیم ساپینتو برنامه ای برای کرنر و ضربات ایستگاهی نداشت و به همین دلیل می توان به ضعف این تیم پی برد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: استقلال را با این شیوه بازی در این فصل مدعی قهرمانی نمی بینم چرا که تیم ساپینتو روان بازی نمی کند و اگر از ابتدای فصل نتایج لازم را نگیرد. فصل، از دیگر مدعیان عقب خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید