حمله به عین الاسد سیلی بود/ به برکت خون حاج قاسم پایان هژمونی آمریکا در منطقه آغاز شد.

ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798859

ابوالفضل صادقی گفت: حمله موشکی ایران به عین الاسد، یکی از مهمترین پایگاه های نظامی دشمن، مقدمه ای برای انتقام سنگین ایران است و خروج اشغالگران از منطقه پایان آن خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; در آستانه سالگرد انتقام و سیلی سنگین دشمنان و استعمارگران هستیم، اقدامی که توجه همه رسانه های جهان را به خود جلب کرد، این حمله تکان دهنده و مقتدرانه در پاسخ به جنایت تروریستی دولت آمریکا و رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ. فرماندهان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعدام شدند و خسارات شدیدی به نیروهای تروریستی آمریکا در عراق وارد کردند.

ابوالفضل صادقی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به اهمیت حمله موشکی جسورانه ایران به پایگاه عین الاسد، گفت: این نشان دهنده عظمت و اقتدار نیروهای مسلح و مردم جمهوری اسلامی است و موید این است که ایران از هر کسی می ترسد. کشوری در جهان.”

وی گفت: «اقدامات نظامی ایران در تاریخ ثبت خواهد شد. این کشور یک کشور تروریستی تک قطبی در ایالات متحده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حمله به عین الاسد سیلی بود و انتقام همچنان ادامه دارد، گفت: آیا این ترس از انتقام، خواب عمیقی را از دشمن گرفته است. و آمریکا در راس آنها.

سجی با اشاره به اینکه اقدامات جسورانه ایران آغازگر تغییرات جدیدی در جغرافیای منطقه برای انتقام گیری سنگین استعماری خواهد بود، افزود: حمله موشکی ایران به عین الاسد، یکی از مهمترین پایگاه های نظامی دشمن، مقدمه ای برای انتقام سخت ایران است. پایان خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به این سوال مرآت که چرا سران آمریکا در مورد خسارت های ناشی از حمله ایران به پایگاه عین الاسد دروغ می گویند، گفت: این ادعاهای استعماری موید ناتوانی دولت تروریست آمریکا در مبارزه با جمهوری اسلامی ایران است. هدف از حمله نظامی نشان دادن قدرت نظامی خود بود و قطعاً هیچ تلفاتی در نظر گرفته نشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شهادت سردار دلا اشتباه بزرگی بود که خود استعمارگران مرتکب شدند، خاطرنشان کرد: آنها به توهمات خود معتقد بودند که با برکناری فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، ایران در آستانه نابودی قرار خواهد گرفت. حاج قاسم همه معادلاتشان به هم ریخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید