حمله به نظام و انقلاب هدف اغتشاشات اخیر است


ساعت: 18:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899145

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

مولوی نذیر احمد سلامی گفت: هدف دشمنان از اغتشاشات اخیر در کشور ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم بود که ناکام ماندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر و اغتشاشات مزدوران مزدور که فضای کشور را بر هم زده است. جامعه گفت: در حوادثی مانند اغتشاش 88 و چندین رویداد و روند مشابه دیگر رخ داده و از نظر بشری و مردمی محکوم است.


وی هتک حرمت به مقدسات اسلامی و آتش زدن پرچم کشورمان را تخریب توسط یک مزدور خواند و ادامه داد: از نظر همه بیدارها و آگاهان این اقدامات غیرقابل قبول است و به شدت آن را محکوم می کنیم و از سوی مردم عزیز ملت ایران و سیستان و ما می خواهیم بلوچستان مراقب باشد و فریب این افراد را نخورد زیرا این افراد مزدور خارجی هستند و مخالف نظام اسلامی هستند.


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری هدف اپوزیسیون و معاندین را بازگرداندن حاکمان قبلی به قدرت و اشاعه فرهنگ مبتذل تخریب کننده ارزش های اسلامی دانست و گفت: همه اینهاست. موارد از نظر ما محکوم هستند.


وی با اشاره به اینکه موضوع مهسا امینی بهانه ای بیش برای برخی مخالفان وی نیست، تصریح کرد: اراذل و اوباش دست نشانده بیگانگان اصل نظام و انقلاب کشور ما را هدف قرار داده اند و از نظر ما این افراد شیعه نیستند. سن ندارند. بلکه افراد آموزش دیده ای هستند که شورش می کنند و به اموال عمومی ضربه می زنند و هیچ احترامی برای نیروهای نظامی قائل نیستند.


مولوی سلامی بی احترامی به نیروهای امنیتی را جایز ندانست زیرا آنها شبانه روز به مردم خدمت می کنند و خواب آرام خود را فدای حفظ و امنیت و امنیت مردم کردند.


وی خاطرنشان کرد: افراد مخالف و معترض باید از طریق قانون و مسالمت آمیز به دنبال احقاق حقوق خود باشند و آتش زدن اموال عمومی بر اساس موازین اسلامی، انسانی و شرعی قابل قبول نیست و مورد محکومیت هر وجدانی است و این افراد نشانه اصل سیستم.دریافت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید