حمله به نمازگزاران حرم رضوی توطئه استکبار است/ امت اسلامی باید در صف باشند

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه ادب، احترام، عظمت و ماه نزول قرآن است، گفت: رفتار نادرست و هجمه افراد شرور و تکفیری علیه این روحانیون در مشهد، قلب هر مسلمانی را به شدت به درد می آورد. ، افزود: رضا س. این شرم آورترین و زشت ترین واقعه از زمان حمله رضاخان و جریان تکفیری بود که پس از سال های جنگ در حرم این امامزاده رخ داد.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری ضارب را که با افکار منحرف تکفیر مرتکب جنایت شده بود، ربطی به اهل سنت دانست و گفت: محکومیت علمای اهل سنت نشانه بارز عدم پذیرش افکار تکفیری در این جامعه است. “

وی گفت: مشخص است که پشت این اقدام وحشیانه جریانی وجود دارد که درصدد ایجاد تفرقه در ملت ایران است و هدف آن تحریک شیعه و سنی است، همانطور که قبل از این ماجرا گفته می شد دو روحانی اهل سنت هستند. آنها به طور مشکوکی مورد حمله قرار گرفتند و کشته شدند.

آیت الله حیدری گفت: با توجه به این اتفاقات مشخص است که توطئه بزرگی در حال وقوع است و امت اسلامی در همه کشورها باید به عمق فاجعه پی ببرند.

نماینده مردم خوزستان ادامه داد: جریان استکباری و صهیونیستی که اخیراً ضربات مهلکی از محور مقاومت خورده است، همچنان به فکر جنگ های نیابتی و تفکیک بین امت اسلامی است تا امت اسلامی بتوانند در مقابل استکبار جهانی مشارکت و همکاری کنند. و صهیونیست ها

وی هدف از تفکرات نادرست و افراطی شیعیان را برهم زدن وحدت اسلامی و پشت سر آن صهیونیسم دانست و افزود: امیدواریم با بصیرت، وحدت و مقاومت، موانع داخلی و خارجی بر سر راه وحدت مسلمانان برطرف شود. این یک دین نیست، بلکه وحدت خط در برابر دشمنان اسلام است که وحدت همه مذاهب اسلامی است.

یکی از اعضای خبرگان رهبری گفت: صهیونیسم و ​​استکبار جهانی و رژیم های به اصطلاح فاسد اسلامی مانند آل سعود مانع وحدت مسلمانان هستند. با این توطئه های استکبار و مزدوران قاتل و جاهل مقابله کنید.

آیت الله حیدری افزایش بصیرت افزایی را امری مهم دانست و گفت: رسانه ها باید در عرصه بصیرت افزایی تلاش کنند چرا که این اقدام یکی از راه های تبیین جهاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید