حمله به پایگاه نظامی التنف در سوریه پیچیده و عمدی بود

ساعت: 00:45
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1778991

سخنگوی پنتاگون به حمله به پایگاه التنف مستقر در آمریکا در سوریه واکنش نشان داد و گفت که این حمله عمدی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رویترز، جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در واکنش به حمله به پایگاه آمریکایی در التنف در سوریه گفت که این حمله پیچیده و عمدی بوده است.

سخنگوی پنتاگون بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما گفت: «ما هنوز در راه هستیم.

به گفته کربی، ایالات متحده در گذشته شاهد حملات مشابه در سوریه از سوی گروه های مسلح متحد با ایران بوده است.

حوالی ساعت 23 و 34 دقیقه روز 23 مهر 2021، رژیم صهیونیستی از منطقه التنف، شهر تدمر سوریه را با هدف برج ارتباطی و برخی مناطق اطراف آن بمباران کرد که منجر به شهادت سه نظامی و زخمی شدند. سه نفر دیگر خسارات مادی در پی این حمله، تالار عملیات مشترک متحدان سوریه اعلام کرد که به رژیم صهیونیستی پاسخ تند خواهد داد.

سالن عملیات مشترک متحدان سوریه در بیانیه ای تاکید کرد: با توجه به این موارد و پس از تهاجم به اردن و منطقه التنف تحت اشغال آمریکا، فرماندهی تالارهای عملیات ائتلاف سوریه تصمیم گرفت انتقام خون شهدا را بگیرد. و مجروح.

این وعده درست بود و پایگاه آمریکا در التنف موشک ها و پهپادها را هدف گرفت. در حمله به پایگاه التنف در سوریه علاوه بر پهپادها از موشک های زمین به زمین نیز استفاده شد. به گفته این منابع، هدف این حمله سه نقطه از پایگاه های نظامی اشغالگران آمریکایی و دو نقطه کانونی تروریست ها در سوریه بوده که منجر به آتش سوزی و تلفات زیادی شده است. پس از این حمله، نیروهای آمریکایی و انگلیسی در پایگاه وحشت زده شدند. تروریست ها موسوم به مغاویر الثوره پس از حمله به پایگاه التنف در حالت آماده باش بودند. شعله های آتش شعله ور شد و از فاصله چند کیلومتری به وضوح قابل مشاهده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید