حمله بی سابقه به نما لرزه کلیباف

حمله بی سابقه به نما لرزه کلیباف

روز جدید : با وجود گذشت چند روز از افشای سفر خانواده محمد باکر کلیباف رئیس مجلس به ترکیه، این ماجرا همچنان در افکار عمومی و فضای شبکه های اجتماعی داغ است.

وحید اشعری، یکی از فعالان اصولگرا در توییتر و اولین فردی که ماجرای این سفر را در توییتر منتشر کرد، گفت که مصاحبه کننده مطلع شده است که خانواده کلیباف هنگام بازگشت به ایران اضافه وزن داشته اند.

در همین راستا برخی روزنامه ها صبح امروز در واکنش های مختلف سعی کردند با انتقاد از این افشاگری موضوع را کم اهمیت جلوه دهند.

روزنامه رسمی حکومت ایران در یادداشتی با عنوان «انتشار این تحلیل‌ها در تعدادی از کانال‌های ضد امنیتی، ضدانقلابی، عدالت‌خواه و اشرافی صنفی مدعی اصلاح و اعتدال» نوشت: «در پشت صحنه یک عملیات پیچیده. (به بهانه این که دختر، داماد و شوهرش به ترکیه سفر می کنند).

روزنامه همشهری اینگونه واکنش نشان داد: چرا حریج در هر کجای تاریخ که هستند ویرانگر هستند؟ پاسخ ساده است؛ زیرا در لباس جبهه حق، ابزار و خاک مسیر دشمن می شود.

کیهان در بخشی از مطلبی به دفاع از محمد باکر کلیباف پرداخت و نوشت: کار اشتباه اشتباه است و نمی توان از آن دفاع کرد، اما چگونه یک آقازاده چهل کلاغ باشد و بزرگواران دیگر در زندگی خود بدی بگویند و انجام دهند؟ یکی می کشد و مقتول توبیخ می شود و دیگری به خاطر اعمال نادرست نزدیکانش باید استعفا می دهد؟ آنها همچنین ترفند «پرت کردن حواس» شیاطین را یاد گرفتند.» آنها می خواهند مردم به چیزهای مهمتر توجه نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید