حمله تند استقلالی ها به پرسپولیس: کم کاری کردی!

سروش رفیعی که مدتی است شایعه بازگشت او به پرسپولیس شنیده می شد، یکی از افرادی بود که از ابتدا در سپاهان حضور داشت و مقابل تیم سابقش به میدان رفت. با این حال سروش در نیمه اول یکی از جدی ترین موقعیت های سپاهان را خراب کرد و در جریان بازی چندان خوب بازی نکرد. این سوال عذرخواهی از هواداران سپاهان و البته استقلالی ها برای مقصر دانستن این بازیکن بود.

او در فضای مجازی از سوی هواداران سپاهان و استقلال متهم به کمک به تیم سابقش شد و مهم ترین موقعیت گل را به عجیب ترین شکل ممکن از دست داد و اگر ضربه سر او در دقیقه 24 تبدیل به گل شود، قطعا سپاهان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

سروش رفیعی در دیدار مقابل پرسپولیس بارها تلاش کرد تا مهاجمان تیمش را در موقعیت نتیجه قرار دهد اما به دلیل اینکه برخی از پاس های او به هدفشان نرسید، عده ای با نگاه بدبینانه به عملکرد او در پرسپولیس نگاه کردند. شاید کمتر محرم نوید کیا چنین ظاهری داشته باشد.

رفیعی در فصل گذشته به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر شناخته شد و بازی های بسیار خوبی در تیم سپاهان به نمایش گذاشت و حتی در آخرین اردوی تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت شد.

با همه این شرایط هواداران سپاهان و البته استقلالی هافبک سابق پرسپولیس را به کم کاری متهم کردند و معتقد بودند سروش عملکرد بدی مقابل تیم سابقش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید