حمله تند بازیکن پرسپولیس به کارلوس کی روش

وی درباره برد ایران مقابل ولز گفت: در دیدار مقابل ولز فکر می کنم تیم ملی ما بازی خودش را انجام داد و زمانی که تیم حریف 10 نفره بود توانستیم بهتر بازی کنیم. گل روزبه چاسمی به تیم ملی ولز. تیم یک اتفاق و به خواست خدا بود وگرنه هیچ برنامه ای برای این هدف وجود نداشت.

پیشکسوت تیم ملی با تاکید بر انتخاب اشتباه سرمربی تیم ملی گفت: زمانی که او سرمربی ایران شد باید از او حمایت می کردیم و این کار را انجام دادیم اما قبل از آن می گفتیم این مربی برای ما خوب نیست. تیم ملی.” هدف او رسیدن به جام جهانی بود تا بتواند در بین مربیانی که بیشترین حضور در مسابقات جهانی را داشته اند باشد و به این هدف هم رسید.

وی ادامه داد: در مجموع تیم ما برنامه ای برای حمله نداشت. به راحتی می شد پیش بینی کرد که آمریکا پس از برتری به موقعیت دفاعی برود و نقش آزمون در فرار از مدافعان و ایجاد موقعیت های گلزنی بسیار موثر بود، اما مشخص نیست چرا او را از بازی خارج کردند. جالب اینکه در این دیدار زمانی که به گل نیاز داشتیم، کی روش سردار آزمون تلاش کرد. سرمربی تیم ملی خلاقیتی که ایرانی ها دارند و بازی هجومی که دوست دارند را از ما گرفت.

حمله تند بازیکن پرسپولیس به کارلوس کی روش

نصرتی همچنین گفت: اولا مردم ما دیگر از کی روش حمایت نکنند و به استقبال او بروند. اگر من رئیس فدراسیون بودم حتی هزار تومان هم به کی روش نمی دادم اما مهدی تاج حقوقش را مشخص کرده و باید در آینده تمام این هزینه ها را از بیت المال بر عهده بگیرد. باید از همکاری با او دست بردارند و جایگزین مناسبی برای او بیابند. مربیان بومی خوبی هستند و باید بهترین برنامه را در جام ملت های آسیا داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی مقابل آمریکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید