حمله تند به مجیدی; تو مربی بزرگی نیستی

حمله تند به مجیدی;  تو مربی بزرگی نیستی

ادموند اختر نگاهی به شدت انتقادی به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال دارد. وی در این گفت وگو نیز به انتقاد تندی از سرمربی سابق استقلال پرداخت که در ادامه می خوانید:

* مجیدی از استقلال رفت و با احساسات چهل میلیون جوان بازی کرد. شغل فرهاد برای این حرفه مشکلی نداشت و دریافت تجهیزات و پول خوب حق طبیعی اوست اما فراموش کرد که فوتبالدوستان در ایران حرفه ای نیستند و احساساتی هستند.

* آیا تیمی می تواند سال ها قهرمان شود و مربی اش 24 ساعت بعد تصمیم به رفتن بگیرد؟! او حتی 24 ساعت اجازه نداد استقلالی ها از قهرمانی لذت ببرند. همانطور که فرهاد در طول مسابقه بازیکن بزرگی نبود، در دوران مربیگری نیز نشان داد که مربی بزرگی نبوده است. نباید فراموش کنم که استقلال با فرهاد مجیدی این کار را کرد. من همیشه گفته ام که ما بازیکنان و مربیان استقلال نمی توانیم به هواداران پول بدهیم چون اگر بازی می کردیم یا تمرین می کردیم پول را می گرفتیم و استفاده می کردیم.

* نظر من این است که الان یک مربی خارجی خوب و صاحب نام می تواند به استقلال بیاید و کار را جمع کند اما آمدن یک مربی بزرگ و توانمند خارجی زمان می برد. جدا از مشکل هزینه ها، مربی خارجی که بخواهد یک ماه به مسابقات بیاید یا 20 روز مانده به مسابقات شروع کند، برای استقلال مفید نیست. این تیم قهرمان لیگ برتر شد و برای حضور قدرتمند فصل آینده باید سریع شروع کند.

* همیشه گفته ام و الان هم می گویم جواد نکونام بهترین مربی نسل جدید فوتبال ایران است. به نظر من امیر گله نوی و جواد نکونام تنها گزینه های ایرانی هستند که می توانند در استقلال کار کنند. قلعه جدیدی که با گلگوتا گسترش یافت و حضور آن لغو شد. باقی مانده جواد نکونام که سابقه طولانی دارد و توانمند است.

* نکونام فوتبالیست بزرگی است و بیشترین بازی ملی را در کارنامه خود دارد. او افتخارات زیادی در عرصه باشگاهی و ملی دارد و در مربیگری نیز به موفقیت هایی دست یافته است. از همه مهمتر نکونام کارش را دوست دارد و برای آن وقت می گذارد. او هر جا که بود موفق بود و این یک مزیت بزرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید