حمله تند سرمربی استقلال به عصبانیت بزرگ ساپینتو

حمله تند سرمربی استقلال به عصبانیت بزرگ ساپینتو

محمد مومنی درباره پیروزی 4 بر صفر استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر و کاهش فاصله با بالای جدول گفت: ملوان تیم بسیار خوب و آینده‌داری است. جا دارد از مازیار زارع تشکر کنیم که می دانست اینگونه بازی با استقلال عواقب دارد اما تیمش منطقی بازی کرد. ملوان هم موقعیت های خوبی داشت. این تیم یکی از تیم های ریشه دار و بزرگ کشورمان است که بازیکنان و مربیان بزرگی مانند سیروس تایکاران، محمد احمدزاده، محمد حبیبی، مازیار زارع، پیمان نوری و … را به فوتبال کشور معرفی کرد.

این برنامه های استقلال بود که مقابل ملوان تبدیل به گل شد

وی افزود: اکنون زمینه برای تجدید حیات استقلال فراهم شده است، باید صبور باشیم و با تمرکز بالا به راه خود ادامه دهیم. بازی این هفته با مس در کرمان و بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان برای ما بسیار حیاتی است. نتایج کامل این دو بازی می تواند ما را به بالای جدول نزدیک کند و گام های قهرمانی برایمان هموارتر شود. حالا ساپینتو اکثر بازیکنان تیمش را می شناسد، می داند چگونه از آنها استفاده کند و می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. او جو تیم را کنترل می کند. او در نیم فصل گذشته تجربیات ارزشمندی به دست آورد، فوتبال ایران را شناخت و می داند باید چه کار کند. اینها مولفه هایی است که می تواند کمک زیادی به ساپینتو و باشگاه استقلال کند.

مومنی درباره اینکه برخی معتقدند برد 4 بر صفر نمی تواند نشان دهنده قدرت استقلال باشد، گفت: یک طرف این بازی ملوان بود و استقلال در طرف دیگر. استقلالی ها زمینه را برای اشتباهات حریف فراهم کردند و او را تحت فشار قرار دادند. ملوان هم بازی خوبی انجام داد اما این استقلال بود که برای رسیدن به این موقعیت ها برنامه ریزی کرده بود، توانست این موقعیت ها را خلق کند و تبدیل به گل کند. به این ترتیب اعتماد به نفس تیم ایجاد شد که می تواند در مسابقات بعدی کمک زیادی کند.

در استقلال بازیکن باید دل و جان بدهد

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره حذف سیاوش یزدانی از این تیم گفت: این نظر سرمربی است. او کنترل کاملی بر تیم و بازیکنان دارد. او سرمربی تیم است و حق هم دارد. ما هم داخل نمی شویم. در هر صورت، از دیدگاه ساپینتو، سیاوش یزدانی اتفاق می آفریند. باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا پشت ساپینتو قرار بگیرد و هر آنچه را که نیاز دارد برای او فراهم کند.

وی در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند این کار ساپینتو نشان می دهد که او در کارش نظم و انضباط دارد و به خاطر تیم خود را با هیچکس مقایسه نمی کند، گفت: به گفته خود ساپینتو به یزدانی فضا و فرصت های زیادی داده شد اما خود بازیکن از این فضا استفاده نکرده است. باشگاه نباید آسیب ببیند. یک بازیکن در تیم بزرگ استقلال باید دل و جان بدهد. آنها جدا از اینکه منبع درآمد بسیار خوبی دارند، باید رضایت هواداران را نیز جلب کنند. اما یزدانی در این زمینه ناکام ماند.

مومنی تصریح کرد: همه چیز برای استقلال و حفظ نام استقلال است. ساپینتو با این عمل خود استقلالی را با وقار و سرزنده نشان داد. در استقلال، هر فرد نمی تواند هیچ عملی انجام دهد. هر کسی نمی تواند کاری را که می خواهد انجام دهد. سابقه و حمایت هواداران این تیم نشان می دهد که چه کسانی چه می کنند و چه رفتاری دارند. آنها نشان می دهند که این تیم زنده است. به همین دلیل ساپینتو چنین تصمیمی گرفت.

وعده فتح الله زاده محقق خواهد شد

وی با توجه به اینکه اکنون در لیست تیم جای خالی است و قرار بود بازیکنی بیاورند اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است، گفت: هر قولی که علی فتح الله زاده داده قطعا محقق می شود. ما به او کمک خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد، همانطور که به باز شدن پنجره نقل و انتقالات کمک کردیم.

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال گفت: البته با این لایحه جای خالی لیست استقلال پر می شود.با تشخیص ساپینتو و مدیریت فتح الله زاده قطعا یک نفر به تیم اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید