حمله تند مایلیهان به کی روش، کلانوی و وضعیت اقتصادی مردم

گفت‌وگو با محمد می‌لیک‌خان می‌تواند به هر جایی برسد، با او می‌توان در مورد سیاست، اقتصاد و فوتبال صحبت کرد. او در نقش ها خوب نیست، اصولاً «بازیگر» خوبی نیست! او خودش است، به همان شکل معمول. انتقاد کنید و با آغوش نگرانی و سخنان جدید نترسید. مایلی خان در آستانه بازی تیم ملی مقابل روسیه در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» به برخی از مهم ترین مسائل کشور و فوتبال پرداخت و سال 1401 را سال خوبی برای مردم و عموم مردم ارزیابی نکرد. گفت: «ما گذشتیم، اما باید برای این مردم باشیم.» کاری بکنید و سال خوبی برای من نبود. البته معتقدم همه چیز دست ماست و روزها و ماه ها و سال ها را ما می سازیم.

و افزود: مسئولان ما در سال های اخیر خوب کار نکردند و مشکلات امروز نتیجه آن است. من بارها گفته ام که هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی زندگی کند. اکنون در پایان سال روابط ما با عربستان بهبود یافته و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. ما همیشه فقط بلدیم بر اساس تاریخ 2500 ساله خود بسازیم، اما به اندازه برخی کشورهای 200، 300 ساله پیشرفته نیستیم!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اضافه کرد: این روزها روابط ما با عربستان بهتر شده و با بحرین نیز بهتر خواهد شد. باید زودتر این راه را می رفتیم. وقتی ما عضو سازمان ملل هستیم، نمی‌توانیم کشور دیگری را بپذیریم که آن هم عضو همان سازمان باشد.

وی افزود: نباید به دنبال تنها زیستن در دنیا باشیم. وقتی وضعیت اقتصادی مردمی را که نمی توانند آجیل بخرند و شب عید روی سفره شان می گذارند می بینم گریه ام می گیرد اما کاری از دستم بر نمی آید.

مایلی کوهن با بیان اینکه جام جهانی در قطر برگزار می شود، افزود: همه دنیا دیدند که کشور کوچکی به نام قطر چه جام جهانی باشکوهی برگزار کرد. افرادی که این کشور را اداره می کنند از افکار دیگران استفاده کردند و این بهشت ​​را ساختند. وقتی می بینیم که آنها می توانند و ما نمی توانیم، ما را آزار می دهد.

او در همین زمینه درباره کیروش و عملکرد سال گذشته اش گفت: یک سوال از «کیروشی پور» بپرسید. مردم تمام فیلم‌هایی را که ما ساخته‌ایم دیده‌اند. آغوش ما به روی مردم باز است و همه فیلم هایمان منتشر می شود. او آمد و این حماسه (!) را در برابر انگلیس خلق کرد. تیم ملی با بنده به کره جنوبی 6 گل زد و ایشان هم آمد و آن 6 گل را تکرار کرد. انتهای مخالف. می گفتند این مربی فوتبال ایران را مثل کف دستش می شناسد اما دیدیم بعد از باخت به انگلیس در بازی دوم 5-6 تغییر تیم داد. یعنی اصلا فوتبال ما را نمی شناخت. در مورد 9 دستیار خارجی اش و پولی که گرفتند و رفتند، بهتر است صحبت نکنیم. بدترین چیز این است که رسانه ها بعد از جام جهانی حتی یک خط از او نپرسیدند و جوابی هم نخواستند. البته به هیچکس جواب نمیده. همان رسانه ای که پدرم را کشت!

مایلیهان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نیز به «اطلاعات آنلاین» گفت: اجازه بدهید در مورد سرمربی جدید صحبت نکنم. البته من همیشه طرفدار مربی ایرانی بوده ام اما یکی از مشکلات امروز ما در فوتبال ملی این است که هیچکس به هیچکس پاسخگو نیست. شما در جام جهانی دیدید که همه می‌گویند بازیکنان به او تکیه می‌کنند، او چطور خودش را تحمل می‌کند. بعد از گل تیم ملی به ولز، کریم انصاری فرد گردن کی روش را شکست! میلیچن تاکید کرد: جای سرمربی جدید تیم ملی را نمی گیرم و به دنبال این حرف ها نیستم. من عاشق تیم ملی کشورم هستم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم اما آنها کار بسیار سختی در پیش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید