حمله تند و عجیب پیشکسوت پرسپولیس به جواد نکونام

حمله تند و عجیب پیشکسوت پرسپولیس به جواد نکونام

بهزاد داداش زاده، هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی، باخت سرخپوشان فولاد را یک شوک به موقع برای این تیم دانست و در جریان بازی به بازیکنان پرسپولیس اعتبار داد و عامل اصلی را نیمکت نشینی بازیکنان فولاد دانست. بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌توانید در زیر بخوانید:

*در مجموع هر دو تیم خیلی خوب نبودند اما کاملا مشخص است که در نیم فصل تیم ها بیشتر با هم آشنا شدند و همین موضوع امتیاز گرفتن از یکدیگر را برای تیم ها بسیار سخت کرد. از طرفی پرسپولیس راه سخت تری دارد زیرا هر تیمی که مقابل قرمزها قرار می گیرد می خواهد از این تیم امتیاز بگیرد و با روحیه زیادی وارد زمین می شود.

*با صحبت های یحیی موافقم اما فکر می کنم بهتر بود یک کلمه دیگر به کار می برد چون همه ما واقعیت حاکم بر فوتبال کشورمان را می دانیم و اگر بخواهیم انتقاد کنیم باید بگوییم متاسفانه کل فوتبال ما گل است.

* جواد نکونام بازیکن خوب و پسر خوبی است اما اطرافیانش هستند که به وجهه او لطمه می زنند. بی سوادانی که تا سه پایه تحصیلی دارند اما روی نیمکت یک تیم خوب با ارتباط می نشینند. از طرفی معتقدم جواد توانایی فنی امتیاز گرفتن از حریفان را دارد، او نیازی به استفاده از روش هایی ندارد که متعلق به او نیست. از طرفی شاید داور از فضای وی آی پی ورزشگاه فولاد می ترسید و به نوعی می ترسید که جان خودش را بگیرد که اینطوری اعلام کرده و صد در صد پنالتی دیابه را نگرفته بلکه در هر فریاد نیمکت نشین شده است. و مربیان میزبان، آنها را خطا کرد.

*پرسپولیس را نباید حذف کرد و یحیی با تدبیر خودش مانع از کناره افتادن تیم شود. خیلی ها منتظرند پرسپولیس از هدفش کوتاه بیاید و از جایگاه فعلی فاصله بگیرد. بنابراین تیم باید با قدرت به مسیر خود ادامه دهد و توجهی به حاشیه نداشته باشد.

*این سبک بازی را در تیم کی روش دیده ایم، این در حالی است که برخی از مربیان ما مانند جواد نکونام که با کی روش کار می کند دفاع اتوبوسی را در دستور کار دارند. نکونام هم از کیرو خوب یاد گرفت، اما بهتر است کمیته آموزش راه حل مقابله با این روش را به مربیان ما آموزش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید