حمله تند پرسپولیسی ها به صدری

هواداران پرسپولیس

پرسپولیس روزهای خوبی را سپری نمی کند و باشگاه در مشکلات مالی و مدیریتی گرفتار شده است. این مشکلات باعث شد تا پرسپولیس نتواند برای دیدار سرنوشت ساز مقابل الهلال به خوبی آماده شود تا در این دیدار شکست سنگینی بخورد. اتفاقی که خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

به گزارش روزنو، آن ها علاوه بر مشکلات فنی، معتقدند باخت پرسپولیس توسط الهلال دلایل دیگری نیز به دلیل مدیریت ضعیف این باشگاه داشته است. آخرین نمونه شاهکار مدیریتی پرسپولیس به موضوع سفر کاروان این تیم به عربستان باز می گردد ، جایی که پرسپولیس مجبور شد کشور را 24 ساعت دیرتر ترک کند.

در پی این حادثه ، مدیران پرسپولیس از طرف سعودی انتقاد کردند و گفتند مشکلات ناشی از کم کاری آنها است ، اما ساعاتی بعد مشخص شد که درخواست دیرهنگام پرسپولیس مانع پرواز آنها به موقع به عربستان شده است.

هواداران پرسپولیس پس از اطلاع از مقصر بودن مدیران باشگاه ، ماهیت برنامه ریزی نشده مدیران پرسپولیس را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و از سران باشگاه خواستند در صورت عدم ارسال مدارک سفر به عربستان پاسخگو باشند.

از سوی دیگر جذب بازیکنانی با سابقه حضور در تیم های اروپایی از باشگاه استقلال هواداران پرسپولیس را بسیار عصبانی کرد. هواداران پرسپولیس معتقدند علیرغم اینکه این باشگاه درآمد بیشتری دارد و عناوین بیشتری نسبت به رقیب دیرینه خود دارد ، چرا مدیران پرسپولیس در جذب گزینه های خارجی مدنظر یحیی گل محمدی ناکام مانده اند و شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند.

علاوه بر این مسائل ، عدم پرداخت شکایت کالدرون و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه و همچنین عدم قطعیت حامی باشگاه ، مسائلی است که هواداران پرسپولیس را بر آن داشته است تا موضع قاطعی در برابر صدری داشته باشند.

آنها معتقدند مدیر فعلی باشگاه «پرسپولیس» فقط در فضای مجازی قول و قول کار می دهد.

پرسپولیس معتقد است که نمی توان با ارسال و انتشار پست ها و داستان های زنده ، باشگاهی مانند پرسپولیس را اداره کرد. آنها همچنین به صدری گفتند که آنها فردی را می خواهند که در تمرین کار کند و مشکلات پرسپولیس را به حداقل برساند و مدیر مجازی نمی خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید