حمله تند پیشکسوت آبی ها به این بازیکن استقلال

حمله تند پیشکسوت آبی ها به این بازیکن استقلال

منصور رشیدی درباره شروع فصل جدید در تمرینات استقلال و تست هایی که ساپینتو از آنها برای بررسی آمادگی جسمانی بازیکنان می گیرد، گفت: بازیکنان چند هفته استراحت کرده بودند. وقتی کار بدنسازی تیم تمام شد باید تست آمادگی جسمانی بدهند، اما الان تمرینات تازه شروع شده، باید حدود 20 روز برنامه بدنسازی، قدرتی و توپی را پشت سر بگذارند. درست است که در این مدت بازیکنان تا حدودی به آمادگی رسیدند، اما مطمئناً بیشتر کار در اردوی بعدی و در بازی های دوستانه انجام خواهد شد.

رشیدی در خصوص حضور خسرو حیدری در کادر فنی تیم استقلال گفت: خسرو مورد تایید همه بازیکنان استقلال است. طرفدارانش او را دوست دارند و او محبوب است. از نظر فکری و مشورتی می تواند به سرمربی کمک کند اما تجربه مربیگری ندارد. او در واقع می تواند مشاور خوبی برای سرمربی و کادر فنی باشد اما نمی تواند بگوید الان در مربیگری چگونه خواهد بود و باید تاثیر او را در مسابقات ببینیم.

وی درباره اینکه با خریدهای استقلال در خط حمله و تعداد مهاجمان، به نظر می رسد ساپینتو افکار تهاجمی دارد، گفت: ما چیز زیادی از او نمی دانیم. سایت ها ذکر می کنند پس الان نمیتونم چیزی بگم با این حال مربی ای که قبلا خط حمله بود توجه بیشتری به حمله می کند اما باید به خط دفاع هم توجه کند. حالا در خط دفاعی قرارداد سیلوا تمدید شده و مرادمند هم در تمرینات شرکت کرده است اما پست دفاع مرکزی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. همچنین تیم به یک هافبک دفاعی خوب نیاز دارد. سال گذشته یکی دو جوان در آن پست بودند که عملکرد خوبی داشتند اما استقلال به بازیکنی مثل امید ابراهیمی یا علی کریمی نیاز دارد که خودشان در یک تیم بودند.

دروازه بان سابق استقلال گفت: البته حمیدی فر در پست هافبک دفاعی هم خرید بسیار خوبی است. من بازی های او را دیده ام و او می تواند آینده خوبی داشته باشد. همچنین سید حسین حسینی یک امتیاز قابل اعتماد در دروازه در دفاع است. این تیم اکنون دو دروازه بان قابل اعتماد دارد و اگر یک دروازه بان باتجربه دیگر هم بیاورند جای نگرانی نیست.

پیشکسوت استقلال درباره ماجرای تمدید قرارداد عارف غلامی و مطالبه زیاد او از باشگاه برای ماندن در این تیم که گفته می شود حدود 25 میلیارد تومان است، گفت: این پول مردمی است که در این شرایط اقتصادی سرمایه گذاری کرده اند. . چرا بازیکنان این درخواست ها را مطرح می کنند؟ وضعیت معیشتی مردم بد است و بسیاری به فکر غذا دادن به همسر و فرزندان خود هستند.

و افزود: این ارقام 25، 30 و 40 میلیاردی برای چیست؟ حتی اگر باشگاه حدود 15 میلیارد سرمایه داشته باشد، خیلی زیاد است. اگر کسی 15 میلیارد داشت چه کار می کرد؟ حتماً کارش را رها می کند، در خانه می نشیند و سود پولش را از بانک می گیرد! بازیکنان نیز باید به فکر مردم باشند. همه گرفتار شده اند. حتی یک سوم آن پول برای برده داری بسیار است. نه تنها او بلکه هر فوتبالیست دیگری، به نظر من بازیکنی که 25 میلیارد می خواهد نمی خواهد بماند. حتی اگر تخفیف هم بدهد باز هم پول کمی می گیرد. برای همین در مورد فوتبالیست ها حرف های خوبی نمی زنند. مدیران عامل باید این مسائل را مدیریت کنند.

رشیدی گفت: مردم این کارها را دوست ندارند. اینکه یک فوتبالیست بگوید تیم ملی است و باید پول بیشتری دریافت کند، صحبت های کودکانه و آماتوری است. یک بازیکن حرفه ای نباید این حرف ها را بزند. در سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان و… بچه‌های مرد زیر درخت‌ها درس می‌خوانند. با این 25 میلیارد چند کلبه می توان برای داشتن سقف و سرپناه آماده کرد؟ واقعا درد داره وقتی بازی می کردیم شاید پولمان به صد هزار تومان هم نمی رسید. یک فوتبالیست باید در کنار مردم باشد.

پیشکسوت استقلال درباره تقویت خط حمله با خرید احتمالی کاوه رضایی و محمد محبی گفت: کاوه مهاجم خوبی است و در کنار شهبازاده که پیش از این در استقلال بازی کرده و تجربه زیادی دارد، می تواند قدرت زیادی بدهد. به خط حمله . اگر محیبی اضافه شود خیلی اتفاق خوبی خواهد بود. او در سپاهان نمایش فوق العاده ای داشت.

وی با اشاره به اضافه شدن چند بازیکن جوان مانند عرفان باقری گفت: اضافه شدن بازیکنان جوانی مانند حمیدی فر، زواری و حتی عرفان باقری که در کنار تیم تمرین می کند اتفاق بسیار خوبی است. مجیدی فصل گذشته چند جوان را به تیم آورد و با هماهنگی آنها تیم روند رشد خوبی پیدا کرد. حالا کار خوبی کرده اند. خدا کند که هم پارسال و هم امسال این جوان ها خودشان را نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید