حمله تند پیشکسوت استقلال به ساپینتو

حمله تند پیشکسوت استقلال به ساپینتو

سعید مراغه چیان بازیکن قدیمی استقلال درباره شکست این تیم مقابل سپاهان گفت: حیف است که استقلال با وجود همه ارقام نمی تواند کارهای تاکتیکی، ترکیبی و فوتبالی را در زمین انجام دهد.

وی افزود: شاید کمتر تیمی در لیگ برتر امسال به اندازه استقلال در پست های مختلف در ترافیک بازیکن داشته باشد اما متاسفانه کادر فنی این تیم نمی تواند از بازیکنان خود به درستی بازی کند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال خبر ورزشی که خیلی ها می گویند مشکل استقلال این است که بازیساز ندارد، توضیح داد: فقط استقلالی نیست که بازیساز ندارد! هیچ تیمی در لیگ برتر در حال حاضر بازیساز ندارد. شاید تنها بازیکنی که در این پست در سطح استاندارد بازی می کند، هافبک پرتغالی تیم تراکتورسازی باشد. همچنین هیچکدام از تیم ها هافبک بازیساز ندارند که بتواند گل بزند. بنابراین کادر فنی باید از سایر امکانات خود برای رفع این مشکل به درستی استفاده کند.

مراغه چیان خاطرنشان کرد: چطور تیم هایی مثل سپاهان، گل گهر سیرجان و پرسپولیس در نبود چنین شرایطی امتیاز خوبی می گیرند و صعود می کنند اما استقلال با این همه سکه نمی تواند!

پیرمرد آبی پوشان افزود: از صحنه های حساس بازی استقلال مقابل سپاهان که بگذریم، این دیدار چیزی برای ارائه نداشت. در واقع تیم سپاهان عملکرد بسیار ضعیفی ارائه کرد و شاید به دلیل ضعف ترکیبی و تیمی استقلال بود که این تیم اصفهانی توانست به عنوان برنده زمین را ترک کند.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال کشور درباره اتفاقات داوری در محوطه جریمه هر دو تیم به ما گفت: همه کارشناسان درباره اشتباه محبی صحبت کردند اما درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که این بازیکن توان بازی ندارد. یزدانی نه تنها از نظر فنی بلکه از نظر روحی هم شرایط ماندن در تیم استقلال را ندارد اما متاسفانه در حالی که سایر مدافعان استقلال مصدوم هستند چاره ای جز رها کردن این بازیکن نداریم. اما این هم راه حلی دارد.

بازیکن سابق استقلال افزود: سرمربی تیم قطعا می تواند با صحبت هایش سیاوش یزدانی را به سمت خود جذب کند. او در بازی جام حذفی مقابل تراکتور هم اشتباه کرد و نباید پستش را رها می کرد و جلو می رفت. البته چند بازی بود که می بینیم بازیکنان اشتباهات فردی زیادی انجام می دهند. حسینی در دفاع و مالکیت توپ اشتباهات فردی انجام می دهد، حردانی در بازی با تراکتورسازی به عقب پرتاب می کند و… نشان می دهند که تیم از وضعیت روحی خوبی برخوردار نیست.

ماراژ چیان یادآور شد: وقتی سرمربی تیم نتواند تفکرات تاکتیکی خود را در تیم اعمال کند، انتظار دیگری نمی رود. حیف که سرمربی پرتغالی استقلال بیش از هر چیز به فکر جر و بحث و درگیری با داور است. جدال با داور برای استقلال امتیاز نمی آورد اما تمرکز این تیم را هم می شکند. به وضوح مشاهده می شود که بازیکنان استقلال آرامش و تمرکز لازم را در زمین ندارند.

پیشکسوت استقلال گفت: قطعا با این شرایط استقلال نمی تواند قهرمان شود و با این باخت به سپاهان شرایط خیلی سخت شده است. امیدوارم مدیریت به ساپینتو هشدار جدی بدهد. با اینکه کمیته فنی نداریم، یکی باید ترمز ساپینتو را بکشد وگرنه چه از نظر فنی و چه از نظر شخصی به تیم لطمه می زند!

دیدگاهتان را بنویسید