حمله روزنامه رسالت به موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی/ مردم ایران از این گروه سوال دارند.

حمله روزنامه رسالت به موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی/ مردم ایران از این گروه سوال دارند.

مردم ایران از این جماعت سوالی دارند و همیشه بی پاسخ مانده است.

رسالت نوشت: دولت‌های موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی با این تصور که می‌توان با آمریکا مذاکره کرد و به نتیجه رسید، بارها مذاکره کردند، اما نتیجه مذاکرات چیزی جز باج‌دادن به آمریکا نداشت. ایالات متحده.

دولت روحانی به همین بهانه از مردم رای گرفت و رقیب و مخالف خود را به جهل دیپلماتیک متهم کرد. رفتند و به توافق رسیدند و قرارداد 6 قدرت جهانی را امضا کردند، اما مسئولان ارشد همان دولت در بانک مرکزی و وزارت امور خارجه اعتراف کردند که دستاورد برجام برای ایران و برای آمریکا چیزی نبود. باج خواهی طریقت برخلاف تمام قوانین و کنوانسیون های بین المللی و حتی قراردادی هم که امضا کردند!

دولت قبل با سیاه نمایی از دشمن تمام سرمایه اجتماعی خود را از دست داد و در انتخابات ریاست جمهوری جناحی که از آن حمایت می کرد نتوانست حداقل سرمایه اجتماعی خود را حفظ کند. متأسفانه از این درس تاریخی نگرفتند که ملت حاضر به باج دادن به دشمن نیست. آن ها دلیل عدم موفقیت خود را شورای نگهبان و نظارت صلاحیتی می دانند.

شگفتی و شگفتی مواضع باجده جماعت در برابر آمریکا این است که خود را «روشنفکر ملت» می نامند و رقبای خود را به بی منطقی و نادانی متهم می کنند و ترس از دشمن را زیر این دو عنوان پنهان می کنند! در این داستان این است. صدای آمریکا از درون که منجر به خشونت، ترور و اوباشگری، تجزیه طلبی، فحشا، آزار و اذیت و آزار مردم می شود، به عنوان صدای ملت مطرح می شود و می گویند باید شنیده شود و باج گرفته شود!

آنها صدای ملت های منطقه در تکریم و تعظیم شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش را نمی شنوند، نه می بینند و نه آرزوی شنیدن صدای ملت را در تجمعات میلیونی این قیام اخیر، به ویژه در روز گذشته. سیزدهم آبان و تشییع شهدای امنیت در کنار.

سخاوت این گروه در ربودن دستاوردهای هسته ای ملت ایران منجر به برجام نشد. در برجام 2 و 3 آنها می خواهند قدرت و نفوذ منطقه ای ایران و همچنین توان پهپادی و موشکی ایران را نادیده بگیرند. با این منطق کاپیتولاسیون چه باید کرد؟!

مردم ایران از این جماعت سوالی دارند و همیشه بی پاسخ مانده است.

سوال این است که آیا شما نماینده منافع مردم ایران هستید یا منافع آمریکا را در ایران؟ اگر مدعی حمایت از منافع ملت ایران هستید پس این حرف ها و اصرار بر باج دادن به دشمن برای چیست؟ اگر از منافع آمریکا دفاع می کنید، نقاب را از روی صورت خود بردارید تا آنها شما را بهتر بشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید