حمله سرمربی تیم پرسپولیس به سرمربی سرشناس

حمله سرمربی تیم پرسپولیس به سرمربی سرشناس

خمس سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: تراکتور از سوی سایت ترانسفر مارکت به عنوان پرتماشاگرترین تیم ایران انتخاب شد که نشان می دهد از نظر امتیازی جزو بهترین ها هستیم. تکنولوژی و تعداد هواداران.” حمایت هواداران برای ما انگیزه ای است و انگیزه ما را افزایش می دهد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس این ادعا را بی پاسخ نگذاشت و درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه و قیمت بلیت ها گفت: انشاالله قیمت بلیت ها پایین می آید. الان مشکل اصلی این است که 5 درصد ورزشگاه یعنی 5 هزار نفر. بحث این است که تعداد باید افزایش یابد. دیروز باشگاه نامه ای نوشت و از خدا خواست که موافقت کند. اگر قرار بود حداکثر هواداران بیایند، هیچکس نمی توانست در طبقه بالا بنشیند و هشت جایگاه آسیب دیده بود. اگر آنها قصد دارند محدودیتی را ایجاد کنند، مطمئن باشید که اگر اجازه ورود بدهند، باشگاه تلاش خواهد کرد تا قیمت بلیط را کاهش دهد. فوتبال با هواداران زنده است، مخصوصا پرسپولیسی ها، الان خیلی ها شعار می دهند که ما بیشترین هوادار را داریم، نه، هر کجا برویم مطمئنا پرطرفدارترین تیم هستیم. لذت بردن با هواداران را نمی توان با هیچ چیز مقایسه کرد.

این درگیری در فوتبال ایران تکرار شد. پربازدیدترین بحث تیمی با محبوب ترین تیم متفاوت است. بدیهی است تیمی که بیشترین تماشاگر را در اروپا داشته باشد انتخاب می شود، این انتخاب به دلیل بلیت هایی است که این تیم در بازی های خانگی به فروش می رساند. به عنوان مثال در مقطعی از بوندسلیگا، تیم دورتموند به عنوان پرتماشاگرترین تیم انتخاب شد، در حالی که به خوبی می دانیم که بایرن مونیخ در خاک آلمان هواداران بیشتری دارد. در حالی که در دورتموند در طول بازی های بوروسیا ورزشگاه همیشه پر است و جایی برای سوزن انداختن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید