حمله سرمربی سابق تیم ملی به مردان: دنبال زندگیت برو…

حمله سرمربی سابق تیم ملی به مردان: دنبال زندگیت برو…

مهدی مناجاتی درباره وضعیت فعلی تیم ملی امید در کشورمان گفت: متاسفانه تیم ملی امید تنها به دلیل ضعف رهبری نتیجه نمی گیرد. در واقع این مشکل هم در فدراسیون فوتبال و هم در وزارت ورزش و هم در کمیته ملی المپیک وجود دارد و عدم هماهنگی این سازمان ها باعث سردرگمی تیم ملی امید شده است.

وی افزود: چرا وقتی مدیران برنامه ریزی و هدف گذاری نمی کنند تیم ملی امید باید نتیجه بگیرد؟ اگر باشگاه ها با تیم ملی امید همکاری نمی کنند دلیلش فقط ضعف رهبری در فدراسیون است.

مناجاتی ادامه داد: نمی دانم چرا علاقه مندان به فوتبال سر کار نیستند؟ امیدوارم مسئولان کمی فوتبال را مطالعه کنند و بهتر تصمیم بگیرند. حالا یک بچه 7 ساله بهتر از مردان برای تیم ملی امید برنامه ریزی می کند و می داند مشکل از کجاست، اما افرادی در مورد فوتبال تصمیم می گیرند که در زندگی خود دو روپیه به دست نیاورده اند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره پرونده ویلموتس و غرامتی که فدراسیون باید بپردازد، گفت: قرارداد ویلموتس از ترکمنچای هم شرم آورتر بود، واقعا تلاش این افراد اشتباه نیست بلکه فاجعه است. البته تاج خودش این قرارداد را امضا نکرد. فکر می‌کنم هیئت مدیره در قرارداد ویلموتس هم نقشی داشت، بنابراین باید از این افراد شکایت کرد و مربی بلژیکی باید توسط همین آقایان حقوق بگیرد.

وی در پایان گفت: انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نزدیک است اما ای کاش این آقایان خودشان بروند تا فوتبالیست هایی در فدراسیون باشند. ظاهرا اعضای مجمع دوست ندارند فوتبالیست ها رای بیاورند به همین دلیل به فردی مثل علی کریمی رای ندادند. آنها به دنبال کلاهبرداران و شغل های چاق کننده هستند تا بعداً به دست بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید