حمله سر عجیب استقلال به داور بازی با سپاهان

حمله سر عجیب استقلال به داور بازی با سپاهان

بیژن طاهری با طرح سوالات متعددی درباره قضاوت بازی استقلال و سپاهان در پایان یادآور شد که قصدش از این مخالفت ها توجیه شکست استقلال نبوده است. گفتگوی اجرایی استقلال را در ادامه می خوانید:

*فکر می کردیم بعد از پایان لیگ، داوران بعد از کمی استراحت با تمرکز بیشتری وارد مسابقات شوند اما در دیدار مقابل سپاهان دیدیم که بیژن حیدری علیرغم تجربه زیادی که داشت، اصلا حواسش به بازی نبود. . این اتفاق در حالی رخ می دهد که هیچ هواداری در ورزشگاه حضور ندارد و هیچ کدام از تیم ها به داور فشار نیاورده اند.

*برایم عجیب است که صحنه خطای پنالتی آرمان رمضانی را دید اما سوت نزند یا اینکه رشید مظاهری با یکی از پاهایش برخورد کرد و روی زمین افتاد اما آقای حیدری خطای جعفر سلمانی را اعلام کرد.

*از داوران می خواهم توجه بیشتری داشته باشند. ما نمی خواهیم داوران به نفع ما بازی کنند، فقط عدالت می خواهیم. داوران باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشند. مسابقات قهرمانی امسال سخت تر از همه دوره های قبل است و لازم است داوران آمادگی جسمانی و روحی خوبی داشته باشند.

* انتظارات ما از حیدری خیلی بیشتر بود. استقلال در سال های اخیر بارها به دلیل اشتباهات داوری شکست خورد و امیدواریم در فصل جاری دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و عدالت از سوی داوران در زمین اجرا شود. داوران عزیز اگر فکر می کنند تمرکز کافی ندارند بهتر است به مسئولان فدراسیون بگویند به جای آنها در بازی ها از شخص دیگری استفاده کنند.

*به هیچ وجه به دنبال توجیه شکست مقابل سپاهان نیستیم و قطعا تلاش می کنیم در آینده با کسب نتایج بهتر، هواداران را خوشحال کنیم و این نتیجه را جبران کنیم، اما واقعیت این است که از داوری مقابل لطمه خوردیم. سپاهان. به همین دلیل از داور مسابقه شکایت کردیم. امیدوارم به این شکایت رسیدگی شود و داور این مسابقه بررسی شود.

*وقتی چنین اشتباهاتی در بازی اول ما اتفاق می افتد، طبیعی است که نگران آینده باشیم و امیدوار باشیم که نگرانی هایمان بیجا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید