حمله سنگین مهدی ترابی به نیمت فولاد و جواد نکونام

حمله سنگین مهدی ترابی به نیمت فولاد و جواد نکونام

مهمترین ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دوران کارلوس کی روش بدون کوچکترین شکی جواد نکونام بود.

شماره 6 تیم ملی کشورمان که علی دایی را پشت سر گذاشت و تنها رکورددار تیم ملی ایران شد.

مر پرتغالی آنقدر به کاپیتان خود اعتقاد داشت که او را با کاپیتان های بزرگ دنیای فوتبال مقایسه کرد و حتی در مصاحبه ای پس از بازی دوستانه ایران و سوئد گفت: جواد نکونام بهترین کاپیتان دوران مربیگری من بود حتی بهتر از رونالدو. رائول، دونادونی و روی کین.”

شگفت انگیز است که بعد از خداحافظی نکونام، مهدی ترابی، هافبک جوان ایران، پیراهن شماره 6 را بر تن کرد، اما این پیراهن همیشه بر تن هافبک های دفاعی بزرگی چون کریم باقری و جواد نکونام بوده است و این بار باید هافبک دفاعی باشد.

بر این اساس کارلوس کی روش تصمیم گرفت آن را به سعید عزت اللهی جوان بدهد. اما مهدی ترابی از همان روزها علاقه خاصی به جواد نکونام داشت و از کاپیتان سابق تیم ملی برای پوشیدن پیراهن شماره 6 و …

سال ها از آن روز می گذرد و مهدی ترابی ستاره لیگ برتر ایران و پرسپولیس شده است. اما مهدی ترابی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: با گوش خودم شنیدم که گفته اند توپ را به داخل زمین بریز. «نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها گفته بود که دیر یا توپ را به پرسپولیس بدهید یا در زمین بیاندازید. این رفتارها از تیم خوب فولاد زشت است.»

اگرچه جواد نکونام و فولادی ها به مصاحبه مهدی ترابی پاسخی ندادند اما به نظر می رسد اولین وارث رکورددار تیم ملی نیز از باخت تلخ اهواز بسیار ناراحت است.

دیدگاهتان را بنویسید