حمله شب گذشته ائتلاف سعودی به یمن 12 شهید برجای گذاشت

ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801499

منابع رسانه ای یمنی از افزایش تعداد قربانیان حملات جنون آمیز ائتلاف سعودی به صنعا به 23 کشته و زخمی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع رسانه ای یمنی از افزایش شمار قربانیان حملات جنون آمیز شب گذشته جنگنده های سعودی به پایتخت خبر داده اند.

پایگاه خبری المسیره نوشت: تعداد قربانیان حمله روز دوشنبه جنگنده های ائتلاف سعودی به منطقه اللیبی در معین استان صنعا به 12 شهید و 11 زخمی رسید که تعدادی از آنها زن و کودک هستند. انتظار می‌رود تعداد کشته‌شدگان افزایش یابد، به‌ویژه که برخی از قربانیان هنوز در ویرانه هستند و عملیات نجات ادامه دارد.»

بر اساس این گزارش، تیم های امدادی با همکاری اهالی شهر در حال آواربرداری هستند و حملات شب گذشته پنج خانه را به طور کامل تخریب و به ده ها خانه مجاور این منطقه مسکونی خسارت جدی وارد کرد.

المسیره همچنین گفت جنگنده های ائتلاف سعودی دو بار به ساختمان پارلمان در خیابان السطین غربی و دانشکده نظامی در صنعا، پایتخت این کشور حمله کردند.

ائتلاف سعودی شب گذشته در پاسخ به حملات هوایی یمن به امارات، به غیرنظامیان یمنی حمله کرد. حملاتی که در آن مراکز حساس در امارات مورد حمله قرار می گیرند (جزئیات بیشتر)

به دنبال پیشرفت قابل توجه موشک‌ها و پهپادهای یمنی و کمیته‌های مردمی و هدف قرار گرفتن و ثابت شدن شهرهای ابوظبی و دبی در حمله پهپاد ۲۰۱۷ در عمق امارات، این کشور اعلام کرد که طی یک مانور سیاسی از جنگ یمن عقب‌نشینی می‌کند. .

اخیراً پس از تلاش‌های مزدوران امارات برای پیشروی در استان شبوه، صنعا مجدداً هشدار داده و از مقامات این کشور کوچک خواسته است که بانکی که هدف حمله امارات قرار گرفت، هدف موشک‌ها و پهپادهای یمنی قرار گیرد. گرفتن اما ابوظبی که با وجود این هشدارها به تجاوزات خود به یمن ادامه داد، روز گذشته بار دیگر با هشدار و مجازات عملی صنعا غافلگیر شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید