حمله شدید مجیدی به پرسپولیس و گل محمدی

مجیدی صحبت های خود را از محل اخراج سیلوا آغاز کرد و سپس با حوصله شروع به اعلام نکاتی کرد که بر اساس آن استقلال اراده ای برای قهرمان نشدن در لیگ برتر دارد.

نکته جالب اینکه مدیران و مربیان پرسپولیس نیز در مورد مسابقات لیگ همین نظر را دارند. اینکه نمی خواهند قهرمان لیگ شوند!

متن صحبت های مجیدی را در ادامه می خوانید:

* اتفاقی که در دقیقه 40 افتاد روند بازی را تغییر داد

در مورد بازی ابتدا باید به بازیکنان دو تیم خسته نباشید بگویم به خصوص بازیکنان تیم من که حدود 60 دقیقه با 10 نفر و با تمام وجود بازی کردند. با تشکر از همه شما. در نیمه اول همه چیز خوب بود، توپ، زمین، مالکیت، ایجاد موقعیت و همه چیز استقلالی بود، اما متاسفانه صحنه ای که در دقیقه 40 رخ داد، روند بازی را تغییر داد. در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و بازیکنان سریعی را به ثمر رساندیم و تلاش کردیم تا پیروز شویم اما متاسفانه نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

l30205tw خبر خاکستری

* اگر این اتفاق برای ما می افتاد، اشتباه نمی کردند

دلم نمی خواهد هر بار بیام اینجا و مثل بعضی ها داد بزنم و بهانه بیاورم. مطمئن باشید اگر این اتفاق برای استقلال می افتاد نه اشتباه می کردند و نه کارت می دادند. نیمه راه به صحنه نگاه کردم. ابتدا مهاجم پیکان به توپ نرسید و خطایی رخ نداد و در نهایت کارت زرد گرفت.

* ما باختیم، دیگران سر و صدا می کنند

اگر بازی های ما را تحلیل کنید، می بینید که ما خیلی تحت تاثیر داوری هستیم، البته من نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم. من فکر می کنم این یک چیز مشترک است. نمی‌دانم، احساس می‌کنم داریم می‌بازیم، دیگران فریاد می‌زنند و این خنده‌دار و تاسف‌آور است. مشت می خوریم و سایر تیم ها اعتراض می کنند.

* احساس می کنم آنها نمی خواهند استقلال قهرمان شود

اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به عنوان سرمربی فکر می کنم آنها اصلا دوست ندارند استقلال قهرمان شود. اگر بخواهید، 10 مورد را در مورد آن به شما می گویم. فیلم Lizard رو دیدی؟ آیا راه های رسیدن به خدا را که یکی یکی نام می برید دیده اید؟ میخوای یکی یکی بهت بگم که استقلال قهرمان نمیشه. همان چیزی را که الان می گویم در پایان فصل می گویم.

خبر خاکستری

* همین بازی های محلی می گوید 2 بازیکن شما نباید بازی کنند

مورد اول: ما ساعت 15 مسابقه داریم و ساعت 13 فدراسیون به ما نامه می دهد که 2 بازیکن شما نمی توانند بازی کنند. یعنی آنقدر هماهنگ و برنامه ریزی شده اند که حتی اجازه نمی دهند به فکر جایگزین باشیم. من ترکیب را اعلام کرده بودم و گفتند این دو بازیکن نمی توانند بازی کنند. همان بازی های محلی.

* مقامات در ساعت 8 صبح به دنبال 2 سرباز هستند

مورد دوم: فاسدها، جاعلان، دزدها از جمله دزدهای خانه خودم الان در این کشور تحت تعقیب نیستند. اما مقامات که با دست و صورت بدون مسواک زدن نشسته بودند، ساعت 8 صبح به دنبال دو سرباز در تلویزیون پریدند. همه دنبال 2 سرباز می گردند. علاوه بر این؟ ساعت 8 صبح رفتند تلویزیون و گفتند این دو بازیکن باید سرباز شوند.

* چگونه می توانید شب ها بخوابید؟

همه این مردم در این کشور هزاران میلیارد دلار درآمد داشته اند و هیچکس آنها را تحت تعقیب قرار نمی دهد. همه بسیج شدند که این دو بازیکن سرباز بودند. با این 2 جوان چه کردی؟ شما جام جهانی آنها را بردید. در شب خوابیدن چه احساسی دارید؟ کسی میدونه سیاوش و حسین چه حالی دارند؟ اینها بهانه نیست و می گویم یکی یکی یادداشت بردارید.

* تیم 10 نفره مجیدی هم شکست نخواهد خورد

مورد سوم: استقلال را یک تیم 10 نفره در نیمه اول بسازید که ببازد. من به شما پیشنهاد می کنم اکنون راه دیگری پیدا کنید. تیم مجیدی 10 نفر هم نباخت. باز هم می گویم و عذرخواهی نمی کنم و اصلا دنبال بهانه نمی گردم و فردا هم نمی گویند مجیدی فرار کرده است.

qs1veubt خبر خاکستری

* کار مربیان دیگر را انجام دادم، بازی کردم

بگذار این صحنه برای تیم دیگری بیفتد …. کارهایی که سایر مربیان انجام دادند را انجام دادم، همان روز ساعت 12 ظهر در میدان آزادی قرآن را زدند! من مصاحبه کردم و گفتم مغازه باز کردند، دیدی برای من چه کردند؟ ساعت 8 صبح زنگ زدند گفتند آقا 50 میلیون به حساب واریز کنید چون جریمه شدید. تفاوت در چیست؟ نمی دانم. اگر کاری را که با داور انجام دادم انجام دهم با من چه می کنید؟ به خاطر خدا ساعت 12 ظهر در میدان آزادی مرا زدی.

* دفعه بعد ما را 9 نفر کنید، 10 نفر جواب نمی دهند

من نمی گویم امروز چه اتفاقی افتاد. ما می گوییم داوری، اما احساس می کنم ما هستیم که باید معترض و طلبکار باشیم. در دربی پنالتی ما را به عقب و جلو نگرفتند. ما باید طلبکار باشیم، اما بقیه حرف می زنند. من اصلا نمیفهمم چگونه می گویند؟ تیم من در نیمه اول 10 نفر است. حالا یه راه دیگه پیدا کن مثلا 9 نفر بسازید. 10 نفر جواب نمی دهند.

* از وضعیت برنامه ریزی شده اطلاعی ندارم

مرادمند به استقلال برمی گردد؟ نمیدونم چطوری این سوال رو از من میپرسی؟ من می گویم وارد ورزشگاه شدم و به من گفتند بازیکن شما نمی تواند بازی کند. هر حرفی که الان به شما می زنم سند ندارد، چون قانون ندارد و چه کسی هر کاری می خواهد انجام می دهد. همه چيز! هر طور می خواهند برنامه ریزی می کنند، هر طور می خواهند بازی می کنند و هر طور می خواهند محروم می کنند. به محض دریافت اطلاعات به شما اطلاع خواهم داد. خدایا من اطلاعاتی ندارم

* تا تمرین مرادمند را دیدم به هیچ چیز اعتقاد نداشتم

با باشگاه صحبت کردم و گفتند که مراحل آزادسازی تمام شده و به زودی به تمرینات اضافه می شود اما تا او نیاید و او را در تمرین ندید، چیزی را باور نمی کنم.

* بازیکنان استقلال شایسته ترین نفر برای قهرمانی هستند

به بازیکنانم هم گفتم که شایسته ترین بازیکنان برای بردن هستند. الکی را زیاد شلوغ نکن بازیکنان من بهترین های ایران هستند. استقلالی ها در 24 هفته بهترین بودند. پس الکی دنبال ماجرا نرو. نمی دانم در سال های دیگر این سوالات وجود نداشت؟ همین امسال اتفاق افتاد؟ سال ها پیش که تیم های دیگر بردند، هیچی؟ استقلالی ها شایسته ترین نفر برای قهرمانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید