حمله عجیب فالوورها به مهدی تاج

حمله عجیب فالوورها به مهدی تاج

گلم پیروانی درباره کناره گیری تیم ملی امید از بازی های کشورهای اسلامی گفت: از سال 1976 مونترال کانادا که در بازی های المپیک فوتبال ما شرکت نکرده است به خاطر سرمربی نیست و فقط به دلیل عدم حمایت است. برای این تیم من در بازی های آسیایی گوانگژو سرمربی تیم ملی امید بودم، اما زمانی که می خواستیم تمرینات را شروع کنیم و همکارانم با باشگاه تماس گرفتند، فقط 12 یا 13 بازیکن برای تمرین داشتیم و باشگاه ها با ما همکاری نکردند.

وی افزود: ما بذری برای درو نرفته ایم. بدون ابزار و برنامه ریزی، تیم به نتیجه نمی رسد. به نظر من مهدوی کیا تصمیم عاقلانه ای برای انصراف از این بازی ها گرفت زیرا اگر در این بازی ها شرکت می کرد و سپس در مسابقات انتخابی شرکت می کرد و تیم به المپیک نمی رسید با بدترین انتقادها مواجه می شد، بنابراین من تبریک به مهدوی کیا .

پیروانی ادامه داد: باشگاه ها حق دارند چون به بازیکن پول داده اند و بازیکن در اختیار آنهاست اما باید با تیم ملی امید تعامل صورت گیرد. همانطور که گفتم ما در برنامه ریزی و هدف گذاری ضعیف هستیم، در فدراسیون مشخص نیست چه کسی مسئول است و برنامه مشخص نیست، پس خدا انصاف دارد و چرا باید چنین تیمی که از مدیریت ضعیف رنج می برد به المپیک راه پیدا کند. ? وفای به یک وعده بزرگ حرفی نیست!

سرمربی سابق تیم ملی امید در پایان به قرارداد با ویلموتس اشاره کرد و توضیح داد: با این قرارداد ننگین فدراسیون 50 سال عقب افتاد. او هر دو ساختمان اداری را از دست داد و مجبور شد پول ویلموتس را بپردازد. به نظر من این فدراسیون کاملاً خراب است، اما با این وجود اگر من جای تاج بودم در انتخابات شرکت نمی کردم. آیا این بدان معناست که لازم است یک رئیس جمهور شخصیت خودش را زیر سوال ببرد؟

دیدگاهتان را بنویسید