حمله غافلگیرانه پیشکسوت پرسپولیس به گل محمدی

حمله غافلگیرانه پیشکسوت پرسپولیس به گل محمدی

ضیاء عربشاهی درباره عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر و درخشش بازیکنان جوان این تیم گفت: کادر فنی پرسپولیس در چند هفته اخیر با نگاه ویژه ای ترکیب را تغییر داده است. اعتماد به محمد عمری، اسدبیگی، حنانوف و همچنین علی نعمتی بیش از پیش افزایش یافت و همین باعث شد پرسپولیس جان تازه ای بگیرد. خوشبختانه عمری و اسدبیگی به خوبی جواب اعتماد کادرفنی را داده اند و با نمایش خوب خود در چند بازی اخیر ثابت کرده اند که حرفی برای گفتن دارند.

وی درباره برد مقابل ذوب آخان اصفهان گفت: شاگردان تارتار خیلی خوب دفاع کردند، هرچند به اعتقاد من در مقابل پرسپولیس برنامه ریزی و بازی خوبی داشتند و از همه مهمتر فضای بازیکنان پرسپولیس را خیلی خوب بسته بودند. تعداد بازیکنان زیاد و پوشش خوب مانع از گلزنی پرسپولیس شد. دفاع سیستماتیک ذوب آکان در خط میانی و عقب و با چندین سطح عمق دفاعی، گلزنی پرسپولیس را با مشکل مواجه کرد.

ذوب آچان مصمم به مقابله با حملات بود

عربشاهی افزود: سبک دفاعی و تاکتیک های ذوب آهن گل محمدی را بر آن داشت تا تغییراتی در ترکیب پرسپولیس ایجاد کند.گل محمدی با اعزام سروش رفیعی و دیابات به زمین، سعی کرد از ضربات ایستگاهی و قدرت برای سرزنش مهاجم خارجی خود استفاده کند که این امر باعث شد تا گل محمدی در ترکیب پرسپولیس تغییراتی ایجاد کند. در نهایت اتفاق افتاد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره صحنه گلزنی در بازی ذوب آچان گفت: اکثر مدافعان بلند قامت ذوب آچان دیاباته و 2 مدافع میانی پرسپولیس را به خدمت گرفتند که امید عالیشاه با یک پرش عالی و ضربه سر دقیق پرسپولیس را به امتیاز 3 رساند. ذوب آچان عمدتاً روی ضدحملات تمرکز داشت و برنامه اصلی آنها نخوردن گل اول بود.

سیامک نعمتی در همین چند ماه مریض شد؟!

وی با انتقاد از حذف حامد پاکدل و سیامک نعمتی توسط گل محمدی از لیست پرسپولیس گفت: واقعا جای تعجب دارد که بازیکنی که به درخواست گل محمدی آورده شده حالا در لیست مازاد باشگاه قرار گرفته است. متاسفانه در مدتی که پاکدل به سفارش گل محمدی خریداری شد، استفاده چندانی از آن نشد که جای سوال دارد. چرا پاکدل را به پرسپولیس آوردند و حالا او را از لیست خارج کردند؟ چه چیزی این وسط رد و بدل می شود؟

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: باید از کادر فنی پرسپولیس پرسید که آیا سیامک نعمتی در این چند ماه اخیر بدتر شده یا هدف چیز دیگری است و نمی دانیم پشت صحنه چه خبر است؟ این نشان می دهد که اوباش فوتبال را گرفته اند و هر کاری می خواهند انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید