حمله فتح اله زاده به پرسپولیس و کارشناس

حمله فتح اله زاده به پرسپولیس و کارشناس

ماجرای استفاده گل گهر از بازیکن غیرمجاز و عواقب آن شور و هیجان زیادی را به همراه داشت، اما آنچه که هوشنگ نصیرزاده دوشنبه شب در تلویزیون گفت مانند کره بر آتش بود و شعله های آن ماجرا را بسیار بیشتر از قبل برافراشت. در همین راستا به سراغ علی فتول زاده رفتیم و با مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره اتفاق، نارضایتی پرسپولیسی ها از رای کمیته انضباطی و البته شرایط استقلال صحبت کردیم. فتح زاده هم مثل گذشته با صراحت صحبت کرد و حرف هایی زد که خالی از لطف نیست.

شکایت به دادگاه عالی ورزش
آقای هوشنگ نصیرزاده یکی از دوستان خوب من است، اما گاهی افراد گیج می شوند و حرف هایی می زنند که بعداً متوجه می شوند اشتباه است. جناب آقای نصیرزاده دوست عزیز اگر طبق گفته شما نباید در فوتبال پشت میز امتیاز جمع کنید پس چرا به عنوان مدیر فعال در فوتبال کشور سه بار به دادگاه عالی ورزش شکایت کردید. در مورد احقاق حقوق مجموعه مورد نظر شما؟ ? فوتبال قانون دارد و در هر شرایطی باید آن قانون را رعایت کرد. اگر قوانین رعایت نشود عده ای به راحتی بازیکنان مشکل دار را ثبت نام می کنند و قهرمان می شوند. این یک تخلف آشکار است و کاملاً بدیهی است که برخی از مسئولان در فوتبال باید برای رسیدگی به این تخلفات حضور داشته باشند. اگر نمی خواهند قوانین فوتبال را رعایت کنند، نباید با برخی افراد برخورد کنند؟ همه ما باید قوانین را رعایت کنیم و رعایت کنیم. جناب آقای نصیرزاده! اگر قرار است تحت هر شرایطی همه چیز در میدان اتفاق بیفتد، داشتن افراد متخصص و وکلا یا کمیسیون های مختلف به عنوان انتظامی و تجدیدنظر چه فایده ای دارد؟

پرسپولیس امتیاز می گیرد
در مورد اعتراض قاطع مدیران باشگاه پرسپولیس به تصمیم کمیسیون محترم انضباطی باید بگویم که پرسپولیس هم خواهان کسب امتیاز است. ضمناً به نظر من در این مورد پرسپولیس می خواهد پشت جدول و چقدر خوب امتیاز بگیرد و دوست عزیز و ارجمندمان آقای نصیرزاده نیز باید این را به نزدیکانمان در باشگاه پرسپولیس تذکر دهند.

درسی برای مجیدی
من کاملا موافقم که نباید تیم های رده های پایین را در رقابت های جام حذفی دست کم گرفت اما فراموش نکنیم که فرهاد مجیدی در دیدار مقابل نود ارومی به چند نفر از بازیکنان اصلی خود استراحت می دهد. نود ارومیه تیم استان من است و واقعا به آنها تبریک می گویم که چنین نمایش ارزشمند و مردانه ای را دست خالی ارائه کردند. البته این بازی و تیم نود ارومیه درس بزرگی برای فرهاد مجیدی عزیز بود تا همه حریفان را جدی تر بگیرد. خیلی خوشحالم که استقلال در جام حذفی ماندگار شد و قطعا در مراحل بعدی شاهد عملکرد بهتر مجیدی و شاگردانش خواهیم بود.

تخریب اتحادیه
عده ای می خواهند اتحاد استقلالی ها را به هم بزنند و ساختار تیم را از بین ببرند اما من به عنوان طرفدار همه استقلالی ها می گویم محکم پشت فرهاد مجیدی و آقای آجرلو بایستند و از تیم حمایت کنند.

دوستی با مایل های قدیمی
محمد مایلی کهن یکی از دوستان عزیز من است و زحمات زیادی برای فوتبال این کشور کشیده است. حالا یک بار بین من و او اصطکاک وجود داشت که در فوتبال کاملاً طبیعی است، اما من همیشه به او احترام گذاشته ام و روند بهبودی این آدم خوب را دنبال کرده ام. امیدوارم هر چه زودتر شاهد بهبودی آقای مایلی کوهان باشم.

داستان گل گهر و کالا نوی
نکته بسیار مهمی که در رابطه با شکایت استقلال از گل گهر باید به آن توجه کرد این است که حتی اگر ثابت شود گل گهر تخلفی از باشگاه کرده است، این موضوع ربطی به امیر گله وانی ندارد و نباید او را مقصر دانست. سرمربی تیم مسئولیت مسائل فنی تیم را بر عهده دارد و کارهای اداری جذب به او مربوط نمی شود. به صراحت می گویم که من به عنوان یک استقلالی به دنبال احقاق حق استقلال هستم اما حتی اگر هیئت محترم تجدیدنظر رای هیات انضباطی را تایید کنند باز هم موضوع ربطی به کلاه نوی ندارد و ایشان نباید سرزنش شود

آقای آجرلو آبروی خود را عهد کرده و سخت تلاش می کند تا مشکلات مالی استقلال را حل کند. به نظر من حتی اگر تا پایان فصل اهداف مالی او برای باشگاه محقق نشود، باز هم کار بزرگی از جمله دریافت امتیاز برای تبلیغات محیطی انجام داده است.

این استقلال باید آنقدر حمایت شود تا قهرمان شود. جام قهرمانی این فصل کافی است، اما من آدم حریصی هستم و می خواهم استقلال در این فصل دو برابر شود (خنده).

دیدگاهتان را بنویسید