حمله مدیر مسئول کهان به اظهارات محمد خاتمی: این اظهارات هیچ تفاوتی با مواضع آمریکا، انگلیس و اسرائیل در حمایت از قیام ها ندارد.

حمله مدیر مسئول کهان به اظهارات محمد خاتمی: این اظهارات هیچ تفاوتی با مواضع آمریکا، انگلیس و اسرائیل در حمایت از قیام ها ندارد.

حسین شریعتمداری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اظهارات اخیر خاتمی و آیا این بیانیه را دیده اید؟ وی گفت: این بیانیه پس از اعتراف آشکار دشمنان خارجی به شکست فتنه های اخیر صورت گرفت. متن بیانیه را بخوانید و با مواضع رسمی اعلام شده آمریکا، انگلیس و اسرائیل در حمایت از اغتشاشات مقایسه کنید! آنها کمترین تفاوتی با یکدیگر ندارند!

مدیرمسئول کیهان در ادامه به متن بیانیه خاتمی اشاره کرد و گفت: آقای خاتمی نوشت: با شعار زیبای زندگی زن، جامعه آزادی حرکت خود را به سوی آینده ای بهتر، در شرایطی نادر و شاید بی سابقه نشان می دهد. روش، روشنفکران، اساتید، نخبگان و دانشجویان اساساً ما جنبش کنونی را می بینیم!

شریعتمداری افزود: آیا از نظر آقای خاتمی به عنوان یک روحانی جای تعجب نیست که ترویج فرهنگ برهنگی، حمله وحشیانه به زنان محجبه توسط معاندین و بیرون کشیدن مقنعه و روسری از سر آنها اقدامی «زیبا» است! و «حرکت به سوی آینده ای بهتر»! معرفی می کند؟!

مدیر مسئول کیهان گفت: این جمله را از متن بیانیه ایشان نقل می کنم. حیف نیست؟!

شریعتمداری با اشاره به بخشی دیگر از بیانیه خاتمی نوشت: به مسئولان توصیه می‌کنم قدر این حضور را بدانند و به جای برخورد ناعادلانه با آن‌ها دست دراز کنند و با کمک آن‌ها جنبه‌های نادرست حاکمیت را به درستی بشناسند و قبل از اینکه دیر شود. به سمت حکمرانی خوب حرکت کنید” و ادامه داد: می بینید که به مسئولان توصیه کرد از حضور اغتشاشگران قدردانی کنند! و آنها را همراهی کرد! علاوه بر بریدن گلوی پلیس ها، آتش زدن آمبولانس های حامل بیماران، حمله مسلحانه به مردم کوچه و بازار، شکنجه و شهادت. بسیجیان، خیابان کشی، سوزاندن قرآن، حمله به مساجد و جنایات دیگر، یاغی ها چه ویژگی هایی داشتند که آقای خاتمی بر آن اصرار داشت، آیا مسئولان با آنها همراهی می کنند؟! آیا این دقیقاً مواضع خاتمی کمترین تفاوت را با آنها دارد. مواضع آمریکا، انگلیس و اسرائیل در قبال شورش و شورش؟!

شریعتمداری افزود: اکنون قابل درک است که چرا نتانیاهو آقای خاتمی و حزبش را بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران می داند و جرات انکار آن را ندارد؟! یا اینکه چرا خاتمی با جورج سوروس، سرمایه دار صهیونیست آمریکایی و یکی از حامیان کودتاهای رنگین قبل از شورش آمریکا و اسرائیل در سال 1988 دیدار کرد و از افشاگری می ترسد؟! یا اینکه چرا به طور خصوصی اعتراف می کند که در انتخابات تقلب نشده است، اما قیام 88 را با همین توجیه شروع کرده و دنبال می کند.

شریعتمداری در نهایت گفت: اگر دقت کنید به وضوح می بینید که تقریباً همیشه صدور چنین بیانیه هایی مصادف با شکست توطئه های دشمن است و با اجرای پنهانی این شکست ها صادر می شود.

مدیر کیهان در خصوص مواضع و عملکرد خاتمی و برخی دیگر از اصلاح طلبان گفت: در جنگ صفین، آقای مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که چند خوارج امیر علیه السلام را وادار به بازگشت کردند. مالک! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی اش بعد از 43 سال نفهمیدند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را ترک نکرد و از میدان برنگشت.

دیدگاهتان را بنویسید