حمله منصوریان به فرهاد مجیدی: پسر، در رویکردت تجدید نظر کن!

حمله منصوریان به فرهاد مجیدی: پسر، در رویکردت تجدید نظر کن!

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 20 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 0 پیروزی برای آبی ها.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود اما آنچه به بازیکنانم گفتیم نشد و 30 دقیقه از بازی را از دست دادند و در یک مرحله غافلگیر شدند.

وی ادامه داد: چند نوبت انجام دادیم تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم اما بازیکنانم در 30 دقیقه به خواب رفتند. در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و حریف را مجبور کردیم به بازی فیزیکی روی بیاورد. هفته گذشته اگر زود از پرسپولیس گل می خوردیم کارمان سخت می شد اما امروز این گل را زود دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: فوتبال با ملک بازی کردیم. تلاش ما کسب سه امتیاز بود.

علیرضا منصوریان ادامه داد: بازی نقطه تاریکی داشت. تمام زندگی من احترام است. زندگی من این است که قدم های کوتاهی بردارم تا بتوانم با مردم زندگی کنم. ما باید در دسترس مردم باشیم و به دوستان قدیمی خود احترام بگذاریم.

وی افزود: برای استقلال و پرسپولیس از صمیم قلب احترام قائل هستم. در آبادان فقط زرد و طلایی هستند. من از سال 84 فوتبال بازی می کنم و از سال 2004 تمریناتم را شروع کردم، نمی دانم قیمت فوتبال چقدر است. دوست خوبمان فرهاد مجیدی پیش ما آمد و رد شد. یادم می آید استقلالی ها آمدند و آقای فتح الله زاده گفتند خیلی ضعیف است، گفتم 10 میلیون به او بدهیم تا خانه بگیرم، اما چک کردم تا مجیدی خانه بگیرد. چک من هنوز در دست آقای فتح الله زاده است.

وی یادآور شد: فرهاد مجیدی را به عنوان برادر نصیحت می کنم. فوتبال به زودی می آید. آقای پسر گل ما را بردی و ما هم باختیم، اما درست نیست از جلوی محمد هورمگا و بقیه رد شویم و یکی بگیری کتت را بگیری و یکی را با دوربین ببری. امروز یک نقطه تاریک بود و آن رفتار مجیدی بود.

منصوریان در ادامه از رفتار سرمربی استقلال انتقاد کرد و گفت: آقای مجیدی با خودتان برخورد داشته باشید. شاید به ما گفتند مجیدی ما را ندیده است. من هرگز از استقلال صحبت نمی کنم و هنوز هم از شخصیت صحبت می کنم. اگر بخواهم درباره استقلال صحبت کنم، تیم قبل از دربی فرو می ریزد. فعلاً سکوت می کنم و در مورد استقلال صحبت نمی کنم.

وی ادامه داد: ما آمدیم با افتخار بازی کنیم که این کار را هم کردیم. امیدوارم پنالتی نباشد چون اگر پنالتی باشد آقای هورشیدی به مردم آبادان توهین کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید