حمله مهاجم سابق استقلال به دولت

حمله مهاجم سابق استقلال به دولت

در سال 1401 بازیکنان زیادی از دنیای فوتبال خداحافظی کردند و برخی از آنها تصمیم گرفتند وارد دنیای مربیگری شوند. امین منوچهری مهاجم سابق تیم های استقلال، سپاهان، سایپا و نفت تهران از جمله افرادی بود که دوران مربیگری خود را در تیم جوانان استقلال آغاز کرد. تصمیمی که خودش از آن به عنوان شیرین ترین اتفاق سال 1401 یاد می کند و از همان ابتدا رویاهای زیادی برای حرفه جدیدش در سر داشت.

منوچهری در اوایل سال 1402 از حال و هوای نوروز و سالی که گذشت گفت:

کمی از حال و هوای خود در عید و سال جدید بگویید.

ما می توانیم هر روز بایرام را برای خودمان و اطرافیانمان با نحوه زندگی و نحوه زندگی خود بسازیم. از طرفی ما نمی توانیم در نزدیک ترین ساعت به عید و تحویل سال هیچ عیدی را احساس کنیم. فکر می کنم همه چیز از ما می آید. همانطور که درختان از درون ریشه می گیرند و جوانه می زنند، در درون ما نیز هست و می توانیم در سردترین روز سال جوانه هایی در دل داشته باشیم و در بهاری ترین روزها خشک باشیم. همه ما را می طلبد که دست به دست هم دهیم و برای دیگران عیدی بگیریم و این مهمترین چیزی است که برای آن به دنیا آمده ایم و بقیه حرص و رقابت دنیوی است. خیلی سخت است که آنها را کنار بگذاریم و انتخاب کنیم که آدم خوبی باشیم. من فکر می کنم اگر همه ما انتخاب می کنیم که در کشورمان مردم خوبی باشیم، حقوق کسی را نگیریم، مانع کسی نشویم، اگر چیزی گران شد افسرده نشوید، سریع برای آن صف نکشید یا اگر گران شد. ارزان آیا نمی خواهیم اولین چیزهای خوب برای کشورمان در پاییز باشیم. ما واقعا کشور ثروتمندی هستیم. من خودم در جم سیتی بازی کردم و این سکوهای نفتی آرزوی کشورهای نفتی و کشورهای خریدار کریستیانو رونالدو است. ما پتانسیل داریم و فقط باید تصمیم درست بگیریم. امیدوارم سال آینده این اتفاق بیفتد.

خاطره خاصی از ایام عید دارید؟

عید همیشه حس خوبیه خاطره خاصی ندارم که بازگو کنم.

به چه کسانی عیدی می دهید و از چه کسانی عیدی می گیرید؟

من همیشه سعی می کنم خانواده ام را خوشحال کنم و آنها هم از من راضی هستند. داشتن خانواده نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانی. من همیشه دوست دارم این حال و هوای خوب را با آنها به اشتراک بگذارم.

بهترین اتفاقی که در سال 1401 برای شما افتاد چه بود؟

من وارد مربیگری شدم چون رویای آن را داشتم و وقتی فوتبال را کنار گذاشتم واقعاً دوست داشتم مربیگری را شروع کنم. آموزش و آشنایی با بچه های تیمم بهترین اتفاق سال بود. از منظر غیرفوتبالی، من افراد خوبی داشته ام که از مسیر من عبور کرده اند، که هر کدام یک برکت در زندگی من بوده است. از همه آنها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم از آنها قدردانی کنم و فردی مفید و کارآمد برای آنها باشم.

مهمترین اتفاق سال 1401 برای فوتبال ایران چه بود؟

اتفاقات خیلی بهتری می توانست برای فوتبال ما بیفتد. می توانستیم جام جهانی خیلی خوبی داشته باشیم. ما واقعاً اجازه صعود داشتیم.

آرزوهای شما برای 1402 چیست؟

سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بین همه ما اتحاد و همدلی ایجاد شود و غم ها را فراموش کنیم و این به یک شادی ملی تبدیل شود و همه با هم شادی کنیم و از ته دل بخندیم. قلب ما امیدوارم با برنامه ریزی مسئولان این اتفاق بیفتد. دغدغه آنها شاد کردن مردم است. این مردم لیاقت شادی را دارند و در این سالها آنقدر زجر کشیده اند که بهارشان جمع شده و زمان شادی آنها فرا رسیده است. امیدوارم در حوزه های مختلف تصمیمات درستی گرفته شود تا شاهد اتفاقات اخیر نباشیم.

خواسته شخصی شما چیست؟

من می خواهم هر روز در مربیگری پیشرفت کنم، خانواده ام سالم هستند و همه خوشحال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید