حمله موشکی به عین الاسد نشانه اقتدار ایران است

زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798880

جلالی گفت: عملیات حمله به پایگاه آمریکا در عین الاسد نشان دهنده اقتدار واقعی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عسگر جلالی در گفت و گو با اروم نیوز با اشاره به سالگرد اولین سیل انتقام و حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکا در عراق، اظهار داشت: عملیات حمله به پایگاه آمریکایی در عین الاسد حقیقت را نشان داد. اقتدار ایران اسلامی

امام جمعه چهاربرج افزود: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که قدرت و شهامت پاسخگویی به هرگونه شرارت علیه جمهوری اسلامی را دارد.

وی با اشاره به اینکه یک کشور قبلا جرات شلیک حتی یک گلوله به سمت نیروهای آمریکایی را نداشت، گفت: این اولین بار است که یک کشور مستقیماً به سمت پایگاه های آمریکایی هدف قرار می گیرد و نشانه حاکمیت ایران است.

حجت الاسلام جلالی گفت: پیام دیگر این اقدام به رژیم رسوایی اسرائیل و همپیمانان آنها در منطقه بود که شاخ ابلهان آمریکایی را شکستیم، شما که شماره ندارید.

وی با بیان اینکه همه کشورها بویژه مخالفان پیام این موشک باران را دریافت کرده اند، افزود: دوران بزهای گردن به پایان رسیده است و هرگونه شیطنت دشمنان با پاسخ دندان شکن مواجه خواهد شد.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه یکی از معیارهای اسلامی این نظام مقدس کاهش هر چه بیشتر کشتار انسان هاست، گفت: در این عملیات کشتار هدف عملیات نبود، برقراری ثبات و امنیت بود. در منطقه و در واقع اولین سیل انتقام.»

وی با اشاره به اینکه سپاه مقتدر می داند که مردم عزیز ایران همواره پشتیبان آنها هستند، افزود: این حرکت سپاه خواست همه مردم ایران و آزادیخواهان سراسر جهان بود که موجی از شادی را در بین مردم ایران ایجاد کرد. حتی دنیا.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید