حمله نماینده ثبات به وزیر امور خارجه: دیدار شما با بورل به غیر از تداعی کننده ضعف ایران چه معنایی دارد؟ / آیا مواضع شما نسبت به عزت ملت ایران است؟ / مطمئن باشید مجلس در اجرای دقیق قانون راهبردی کوتاهی نخواهد کرد

حمله نماینده ثبات به وزیر امور خارجه: دیدار شما با بورل به غیر از تداعی کننده ضعف ایران چه معنایی دارد؟  / آیا مواضع شما نسبت به عزت ملت ایران است؟  / مطمئن باشید مجلس در اجرای دقیق قانون راهبردی کوتاهی نخواهد کرد

هزاریان نماینده جبهه پایداری در توییتی از این دیدار و اظهارات امیر عبدالخیان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا انتقاد کرد و نوشت: در شرایطی که آمریکا به عنوان مقصر اصلی اعلام می کند مذاکرات برای احیای مجدد برجام غیرضروری است و ترویکای اروپایی در بیانیه ای درباره مناطق هسته ای، موشکی و A ایران را «فعالیت های تنش زا» می خواند، سخنان آقای امیر عبداللهیان با بورل جز تداعی کننده ضعف و نیاز ایران چه معنایی دارد؟! آقای حسین امیرعبدلاخیان!

هازاریان ضمن انتقاد از دیدار و اظهارات امیر عبداللهیان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توئیتی نوشت: مطمئن باشید مجلس در اجرای دقیق قانون راهبردی کوتاهی نخواهد کرد.

وی در توئیتی نوشت: مواضع اخیر طرف‌های مذاکره برای احیای برجام نشان می‌دهد که آنها با خروج یکجانبه از برجام، گویا فراموش کرده‌اند که مقصر وضعیت فعلی آمریکاست. و این ایالات متحده است که برای بازگشت به توافق هسته ای، باید با اجرای تعهدات قابل راستی آزمایی خود، سوء نیت خود را جبران کند.

در شرایطی که آمریکا به عنوان مقصر اصلی می گوید نیازی به مذاکره برای احیای برجام نیست و تروئیکای اروپایی نیز در بیانیه ای اقدامات هسته ای، موشکی و منطقه ای ایران را «فعالیت های تنش زا» می خواند. اهمیت سخنان آقای امیر عبدالخیان با بورل با ایجاد ضعف و نیاز متفاوت است؟ ایران داره؟! آقای حسین امیر عبدالخیان!

آیا مواضع و اقدامات اخیر شما در خصوص مذاکرات هسته ای در خور موضع ملت ایران است؟! مطمئن باشید مجلس بر اساس #سیاست قاطعانه نظام در اجرای دقیق قانون #اقدام_راهبردی کوتاهی نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید