حمله پرسپولیس به شاگردان یحیی پس از باخت

حمله پرسپولیس به شاگردان یحیی پس از باخت

سایت رسمی فولاد خوزستان نوشت: دقایقی پس از خروج اعضای تیم فولاد خوزستان از ورزشگاه شهدای فولاد، برخی بازیکنان پرسپولیس از رختکن خارج شدند و با کادر فنی این تیم و تیم داوری مصاحبه کردند.

ساسان انصاری بازیکن باتجربه فولاد در واکنش به اتفاقاتی که به خصوص بعد از بازی رخ داد گفت: برای من عجیب بود که بازیکنان پرسپولیس در رختکن ماندند و تا زمانی که ما در ورزشگاه نبودیم بیرون نیامدند. من خودم جزو بازیکنانی بودم که با آنها مصاحبه کردم. با اینکه آقای گل محمدی حرف های تندی علیه باشگاه فوتبال خوزستان زد، اما من با احترام به ایشان و کادر فنی پرسپولیس صحبت کردم، توقع ما این بود که اگر دعوا و بحثی شد بین کادر فنی تیم ها باشد و نه بین اینکه برخی بازیکنان زمین را خالی می بینند و مقابل سرمربی. صحبت خواهیم کرد.”

کاپیتان فولاد با اشاره به موفقیت نیا افزود: از شنیدن صحبت های او واقعا متعجب شدم. فکر می کردم حداقل به کاپیتان تیم ملی اش احترام بگذارد. آیا کمال رئیس کمیته انضباطی است که خودش تصمیم می گیرد؟ بگذار یک بار دیگر حرف هایش را بشنود. من فقط یک توصیه به کمال دارم. با بزرگترهایت وارد دعوا نشو».

وی همچنین درباره اظهارات فرشاد فرجی گفت: تا جایی که من به یاد دارم برخی از داوران در ورزشگاه های دیگر امنیت نداشتند و دو سه ساعت در رختکن محبوس بودند. آیا مردم اهواز قاتل هستند که فرجی اینگونه به آنها توهین می کند و می گوید اگر داور پنالتی می داد زنده از شهر ما بیرون نمی رفت؟ اهواز و هواداران ما خط قرمز ما هستند و اجازه نمی دهیم بازیکنی اینگونه به آنها توهین کند. متاسفم برای این حرف ها فوتبال برد و باخت دارد. آنها مشخصا انتظار داشتند که ما ببازیم و فوتبال بازی نکنیم. ای کاش بازیکنان پرسپولیس به جای مشکلات کنار زمین از مشکلات فنی حرف می زدند و می گفتند علیه ما حرفی برای گفتن ندارند.»

انصاری در پایان می گوید: «امیدواریم کارشناسان داوری تمام صحنه های بازی را ببینند و منصفانه قضاوت کنند. امیدوارم دیگر شاهد این نوع رفتار از سوی برخی بازیکنان نباشیم. این در حالی است که بازیکنان فولاد در زمین صحبت کرده اند نه در میکس زون و فضای مجازی! در پایان بدون توجه به این حرف ها یک بار دیگر این برد را به هواداران فولاد تبریک می گویم. این مسابقه و اتفاقاتش برای ما تمام شده است. تمام تمرکز ما روی دیدار با تراکتورسازی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید