حمله پیروزمندانه به منتقدان استقلال

حمله پیروزمندانه به منتقدان استقلال

پیروز گربانی در خصوص شرایط استقلال و بازی حساس روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس گفت: قطعا دربی بازی مهم و سرنوشت سازی است و استقلال فاصله خوبی با پرسپولیس برقرار کرده است. این آخرین فرصت پرسپولیس برای کاهش اختلاف با استقلال است و فکر می کنم بازی جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم استقلال مثل اکثر دیدارهایش با ارائه یک بازی منطقی و افزایش اختلافش با پرسپولیس 3 امتیاز را کسب کند. من شانس بیشتری برای بردن استقلال در دربی می دانم.

وی در خصوص برخی انتقادات به استقلال و برخی معتقدند آبی های زیبا بازی نمی کنند، گفت: استقلال به جایی رسیده بود که تازه باید تمام می کرد و فرهاد مجیدی به خوبی این را فهمیده بود. نمی دانی استقلال باید چه کار کند تا عده ای را راضی کند؟ این تیم در چند بازی اخیر با توجه به حضور مربی عالی ایتالیایی و از نظر موقعیت یابی در ساختار دفاعی عملکرد خوبی داشته است. همین منتقدان از کادر فنی انتقاد کردند که اگر استقلال خیلی خوب بازی کرد و گل نخورد.

قربانی در خصوص اتفاقات حاشیه بازی استقلال و صنعت نفت و عصبانیت شدید علیرضا منصوریان از مجیدی گفت: دیدم منصوریان در حال صحبت است و نمی دانم چه بگویم. منصوریان و هورمگا مثل برادران بزرگترم هستند و هوای زیادی برای من داشتند. وقتی منصوریان روی زمین افتاد، تمام ورزشگاه برای او ایستادند. او یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ این باشگاه است و باید به او احترام گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید