حمله پیشکسوت استقلال به رودی

حمله پیشکسوت استقلال به رودی

هاشم حیدری در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: شرایط آبی ها با وجود همه ناملایمات توانسته در صدر لیگ بماند و به دنبال ادامه این روند هستند.

وی خاطرنشان کرد: استقلال نتایج قابل قبولی کسب کرده است اما متاسفانه علاوه بر هافبک خلاقی که به آن نیاز دارد، اکنون باید به دنبال گلزن هم باشد. زستد انتظارات را برآورده نکرد و با اینکه در انگلیس بازی کرد و هواداران خاصی داشت، نمی توانست بازیکنی باشد که هواداران می خواستند. با توجه به اینکه استقلال بازی های پرفشاری برگزار می کند، لازم است کادر فنی تغییراتی در ترکیب ایجاد کند که به نفع آبی ها باشد.

هاشم حیدری درباره دیدار روز یکشنبه استقلال مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی زیبایی است اما سخت است. گل گهر نشان داد که او بی دلیل مقابل پرسپولیس به نتیجه قابل قبولی نرسید. این تیم کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه ای دارد که تمرینات بالایی دارند و می توانند برای استقلال دردسر ساز شوند.

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: یکی از تاکتیک های گهر ضربات ایستگاهی است. کیروش استنلی مهاجم گل گهر در این کار استاد است و دیدیم که توانست یک گل را مقابل پرسپولیس به تساوی بکشاند. مدافعان استقلال باید هوشیار باشند و اجازه ندهند او به راحتی سرش را بزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جدال گل گهر و استقلال یکی از جذاب ترین دیدارهای فصل خواهد بود و تا حدودی می تواند قهرمان این فصل را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید