حمل زباله در ساری هزینه های هنگفتی را به همراه داشته است/ نیاز به تسریع در ساخت زباله سوز


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855684

محمد کریمی در حاشیه بررسی آخرین پیشرفت پروژه کارخانه زباله سوز ساری بر تسریع در روند تکمیل تاکید کرد و گفت: انتقال زباله به ساری به سایر مناطق علاوه بر ایجاد مشکلات زیست محیطی مستلزم هزینه های هنگفتی نیز می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، محمد کریمی امشب در بازدید از کارخانه زباله سوز ساری اظهار داشت: با توجه به روند تکمیل کارخانه زباله سوز ساری به عنوان مهمترین پروژه مدیریت پسماند و رفع چالش های زیست محیطی در مرکز استان، باید مورد توجه قرار گیرد. برای رسیدن به زمان پیش بینی شتاب گرفت. قابل استفاده است.

دادستان مرکز مازندران افزود: طبق گفته رئیس کل دادگستری استان مازندران، این دادسرا به عنوان مدعی العموم پیگیر این موضوع برای پیگیری حقوق عامه است تا با همکاری هرچه سریعتر کار این زباله سوز به اتمام برسد. از کلیه نهادهای ذیربط. چرا که حمل زباله از ساری به مناطق دیگر نه تنها مشکلات زیست محیطی ایجاد می کند بلکه هزینه های زیادی نیز به همراه دارد.

کریمی گفت: در صحبت هایی که با مردم داشته ایم از این موضوع بسیار گلایه مند هستند. با افتتاح این پروژه در کنار مدیریت پسماند، تولید سالانه چندین هزار مگاوات برق از دیگر دستاوردهای افتتاح کارخانه زباله سوز در ساری خواهد بود.

محمد کریمی دادستان مرکز استان به همراه مهدی مرادی مدیرکل امور و شوراهای استانداری مازندران، سید افشین راسه و شهرام ایرجی اعضای شورای اسلامی شهر ساری و جواد طالبی شهردار ساری از این جلسه موقت بازدید کردند. سکوی زباله و پروژه زباله سوز در حال ساخت در ساری.

کارخانه زباله سوز 450 تنی ساری که سرعت ساخت آن در دو ماه گذشته سرعت قابل توجهی داشته است، در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی در بخش ساختمان دارد و 90 درصد تجهیزات آن خریداری و آماده نصب در محل است. بر اساس برنامه زمان بندی، ساخت ساختمان ها تا پایان شهریور ماه به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید