حمید جبلی از بازیگری خداحافظی کرد؟

حمید جبلی از بازیگری خداحافظی کرد؟

مدتی است که با بازگشت ایرج طهماسب به برنامه سازی، درباره اختلافات او و دوست قدیمی اش حمید جبلی صحبت می کنند. البته چندی پیش این اختلاف در فضای مجازی و اظهار نظر طهماسب خاتمه یافت. اما اینکه ادامه «کلاه قرمزی» و غیبت چند ساله «حمید جبلی» در دنیای بازیگری از دیگر موضوعاتی بود که امروز رادیو نمایش در گفت وگویی به آن پرداخت.

مجید توکلی مشاور ایرج طهماسب در مهمانی در گفت و گو با برنامه هشت استودیو رادیو نمایش به برخی از این زمینه ها پاسخ داد و پرسید که چرا جای حمید جبلی در سریال خالی است؟ گفت: آقای جبلی و آقای طهماسب از رفقای قدیمی هستند و آقای جبلی سر تمرین و عکس های ما آمدند.
وی در پاسخ به غیبت جبلی گفت: تا جایی که می دانم آقای جبلی دیگر کار نمی کند. تحت هیچ شرایطی کار نخواهد کرد. حالا نمی خواستند این را علنی اعلام کنند، اما از صحبت هایشان فهمیدم که فعلاً نمی خواهند در تلویزیون، شبکه خانگی، تئاتر و … کار کنند.

توکلی در پاسخ به اینکه اگر فصل جدید «کلاه قرمزی» ساخته شود آیا حمید جبلی می شود یا خیر؟ وی گفت: البته چیزی که من می فهمم این است که فعلا کار نخواهند کرد به همین دلیل شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر با آقای طهماسب مطرح شد اما ایشان سر تمرین و روی صحنه آمدند و این تصمیم شخصی خودشان است. “

وی در پایان درباره اینکه آیا این تصمیم حمید جبلی ریشه در عصبانیت او دارد، گفت: این یک تصمیم کاملا شخصی است که جبلی در زندگی خود گرفته است. ظاهرا تصمیم شخصی او این است که مدتی نمی خواهد کار کند و نمی دانم چرا.

چندی پیش رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف درباره ایرج طهماسب و چند چهره محبوب دیگر گفت: باید عید در خدمت آنها بودیم. به شما اطمینان می دهیم که خانم ایرج طهماسب، رضا عطاران و محمدرضا حیاتی جزو قربانیان سازمان صدا و سیما نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید