حمید سوریان کجاست؟ | روز جدید

حمید سوریان کجاست؟  |  روز جدید

حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای کشتی جهان و المپیک در ابتدای ماه گذشته از سمت نایب رئیسی فدراسیون کشتی کناره گیری کرد و اعلام کرد که دیگر فرصت و شرایطی برای ادامه کار مشترک ندارد.

بلافاصله پس از این اتفاق، فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای سوریان اعلام کرد که تصمیم او بارها مورد تجدیدنظر قرار گرفته است اما فدراسیون با جدایی او موافقت نکرد و او همچنان نایب رئیس بود. در آن زمان حتی گفته می شد سوریان به فدراسیون بازگشته و وظایف محوله از جمله بازنگری در برنامه های تیم ملی کشتی را انجام می دهد. اما به نظر می رسد مذاکرات متولیان فدراسیون برای بازگرداندن سوریان که پیش از این چندین بار خواستار استعفای وی شده بود بی نتیجه مانده و فدراسیون بدون نایب رئیسی به فعالیت خود ادامه می دهد.

با این حال هنوز مشخص نیست فدراسیون کشتی همچنان منتظر بازگشت سوریان است یا برای انتخاب فرد دیگری به عنوان نایب رئیس برنامه دارد. مطمئنا این انتظار به پایان می رسد و به زودی با تصمیم مشخص فدراسیون به پایان می رسد.

حمید سوریان به عنوان یکی از افرادی که ارتباط بسیار نزدیکی با علیرضا دبیر سرپرست فدراسیون کشتی دارد، در تاریخ 14 مرداد 1397 به عنوان نایب رئیس این فدراسیون معرفی شد اما پس از حدودی از سمت خود استعفا داد. 40 ماه همکاری

دیدگاهتان را بنویسید