حنیف عمران زاده ناشنوای شدید برای پرسپولیس کار می کرد

186226 663 خبر خاکستری

پرسپولیس در دیداری ضعیف مغلوب آلومینیوم اراک شد تا شاگردان یحیی گل محمدی نتوانستند به روند بردهای خود در لیگ جدید ادامه دهند و خیلی زود در ایستگاه سوم متوقف شدند. عملکرد پرسپولیس در این دیدار به قدری ضعیف بود که تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس به همراه تیم مستحق این باخت بودند و حتی خود یحیی گل محمدی هم بعد از بازی گفت که تیمش مستحق یک امتیاز نبود.

شکست پرسپولیس از یک سو و بردهای پیاپی استقلال از سوی دیگر هواداران و پیشکسوتان استقلال را برای کری رقیب سنتی آواز خواندند. یکی از این افراد حنیف عمران زاده، مدافع سابق آبی ها بود که پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم، داستانی را درباره هواداران پرسپولیس خواند.

حنیف در صفحه شخصی خود نوشت: کسی شماره ای از لورن بلان دارد؟

اما تکه لوران بلان و حنیف با پرسپولیس چه شد؟

قبل از بازی پرسپولیس و ال رایان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در جریان نشست خبری این دیدار لوران بلان، سرمربی سرشناس فرانسوی الریان قطر; وی خطاب به کادرفنی پرسپولیس از این تیم تمجید کرد و قرمزها را یکی از بهترین تیم های آسیا و مدعی قهرمانی معرفی کرد.

حمید مطهری سپس چند بار در مصاحبه هایش جمله بلان را تکرار کرد اما این بار پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم، این حرف ها باعث کر شدن استقلالی ها شد و عمران زاده به نوعی سرمربی پرسپولیس را به سخره گرفت.

هواداران پرسپولیس بعد از ماجرای عمران زاده شرمنده پیشکسوت آبی ها شدند. پرسپولیسی ها که پس از باخت تیم محبوبشان به شدت عصبانی شده بودند به صفحه شخصی حنیف حمله کردند و به شدت به او حمله کردند و حتی به او توهین کردند.

دیدگاهتان را بنویسید