حوادث ضد ارزش های اسلامی در ورزش استان بوشهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. زنان و دختران معتقد به حجاب هستند، اما تعداد کمی از دختران علیرغم کرامت و عقاید شرعی، مرتکب رفتارهای غیراخلاقی و گاه امر به معروف و نهی از منکر و گاه به قانون این اتفاقات در روستاها می شوند که مانع از هزاران نفر شد. شهدا از نثار انقلاب.

متأسفانه در چند روز اخیر شاهد فعالیت های ترکیبی در عرصه ورزش هستیم که زیبنده روستا و شهادت بوشهر و دشچستان نیست.

به گفته برخی از شهروندان برازجانی متاسفانه در برخی از اماکن ورزشی این شهر خانم ها و آقایان در کنار هم و با روکشی مناسب فضاهای ورزشی بانوان حضور دارند که در صورت عدم اقدام به موقع این اقدامات مخرب را در سطح جامعه گسترش می دهد. و روستا… خواهیم بود.


بین زن و مرد مسلمان حجاب و حد و مرز تعیین شده است

رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای در یکی از سخنان خود فرمودند: [در عرصه‌ی فعالیت‌های اجتماعی] اسلام حدودی را برای زنان و جواز کار آنها اعمال نمی کند; مربوط به اختلاط زن و مرد است که اسلام به آن حساس است.

اسلام معتقد است که زن و مرد باید در همه جا مرزی بین خود داشته باشند – در خیابان، در اداره، در تجارت. بین زن و مرد مسلمان حجاب و حد و مرز تعیین شده است. اختلاط زن و مرد مانند اختلاط زن و مرد نیست. آنها باید این را رعایت کنند. هم مرد و هم زن باید اطاعت کنند.

اسلام باید نسبت به نگرش ها و انواع اختلاط زن و مرد حساس باشد

اگر این حساسیت اسلام را نسبت به رابطه و نوع اختلاط زن و مرد مشاهده کنیم، تمام کارهایی که مردان در عرصه اجتماعی می توانند انجام دهند، زنان نیز می توانند انجام دهند – اگر قدرت بدنی و اشتیاق و توانایی داشته باشند. زیرا محیط زیست امن و مطمئن باشد. زن می تواند کار خود را در جامعه انجام دهد، مرد می تواند وظایف خود را انجام دهد، اسلام حجاب را که یکی از احکام اولیه اسلام است، تعریف کرده است.

لزوم انجام اقدامات مناسب و پیشگیرانه توسط مسئولین

شهدای دشچستان و جامعه فرهنگی می خواهند بدانند وظیفه امر به معروف و نهی از منکر در دشتستان بر عهده کدام شخص یا نهاد است؟ چرا پس از اختلاط هایی که در فعالیت های اجتماعی در حوزه ورزش مشاهده می کنیم، هیچ نهاد یا نهاد حقوقی واکنشی نشان نمی دهد؟

علاوه بر هشدارها و توصیه های خیرخواهانه معروف و علاوه بر آرامش مردم نسبت به ساختارشکنی ها، کارکنان باید اقدامات جدی و عملی را در این زمینه انجام دهند تا بانوان با داشتن فضای مناسب برای ورزش از اتفاقات غیرعادی در جامعه جلوگیری کنند. .

جلوگیری از سازه های مخرب در سواحل و اماکن ورزشی

متأسفانه پس از اختلاط و بازدید با پوشش نامناسب بانوان و آقایان در ساحل بوشهر و قبل از آن در گروه های ورزشی مانند تمرین مختلط قایقران و دوچرخه سواران شاهد اختلاط در سایر رشته های ورزشی هستیم که متاسفانه در زمین چمن و زمین بازی در برازجان مشاهده کردیم. یافت. فوتبالیست های زن و مرد با هم به صورت ترکیبی بازی می کنند. این نوع حضور و اختلاط نه تنها در شهرستان دشتستان بی سابقه است، بلکه این اقدام در اقصی نقاط جمهوری اسلامی ایران بی سابقه یا بی سابقه است و خود دستگاه های فرهنگی، ورزشی، نظارتی و انتظامی نیز بسیار تعجب برانگیز است.

این عمل بر خلاف آداب و رسوم فرهنگی و مذهبی که به اشکال مختلف در شهر خود را نشان می دهد، احساسات فرهنگی و مذهبی مردم را جریحه دار می کند و نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید