حوزه جوانان در چهارمحال و بختیاری مورد بی توجهی قرار گرفته است


ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892008

احسان قیدی گفت: چند سالی است که قشر جوانان کمتر مورد توجه وزارتخانه قرار گرفته و این کم توجهی در این استان بیشتر به چشم می خورد و در واقع قشر جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مورد بی توجهی قرار گرفته است. این بخش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: قشر جوانان چند سالی است که کمتر مورد توجه وزارتخانه قرار گرفته و این کم توجهی در این استان بیشتر به چشم می خورد و در واقع قشر جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این مورد مغفول مانده است. بخش


وی افزود: حوزه هنری آمادگی خود را برای اجرای برنامه های مشترک مختلف در حوزه جوانان با اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می کند.


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: شاید بتوان گفت ادغام اداره ورزش و جوانان در وزارت کشور موجب بی توجهی این اداره کل شده است و امیدواریم وزارت کشور در این زمینه اقدامی انجام دهد. جدایی برای فعالتر کردن این بخش.


کایدی تصریح کرد: حوزه هنری با تکیه بر اهداف کلی حوزه جوانان وزارت ورزش از جمله ارتقای هویت دینی، انقلابی و ملی جوانان، ترویج و تقویت اجتماعی، توانایی همکاری در عرصه های مختلف هنری را دارد. سرمایه، مسئولیت، هویت و مشارکت همه جانبه جوانان، اصلاح و اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق با ارزش‌های اسلامی – ایرانی و … با ثبت تفاهم‌نامه مشترک.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید