حوزه قضایی در حوزه حقوق عمومی نیاز به گسترش دارد


زمان: 08:32 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878538

فاطمه محمدبیگی گفت: حوزه قضایی در حوزه حقوق عمومی باید از احیای واحدهای تولیدی و رفع تصرف منابع طبیعی به حوزه های حساس بهداشت، آموزش و محیط زیست و امر به معروف و نهی از منکر گسترش یابد. نهی از منکر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ، فاطمه محمدبیگی با تبریک هفته قوه قضائیه، مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این هفته قوه قضائیه نیز به زودی در حال انجام است. آنها احیای حقوق عامه را یکی از وظایف مهم قوه قضائیه عنوان کردند.



وی افزود: حوزه قضایی در حوزه حقوق عمومی باید از احیای واحدهای تولیدی و رفع تصرفات منابع طبیعی به حوزه های حساس بهداشت، آموزش و محیط زیست و همچنین فرماندهی ستاد توسعه یابد. امر به معروف و نهی از منکر

محمدبیگی بیان کرد: قوه قضاییه می تواند در همه ابعاد پیشگیری به صورت جدی ورود کند، بنابراین شباهت های زیادی در حوزه سلامت در این حوزه وجود دارد و هر چه زمانی برای پیشگیری صرف شود، قطعا نیاز ما به درمان کاهش می یابد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه قوا باید برای پیشگیری از وقوع جرم و ناهنجاری متحد شوند، گفت:

وی در ادامه با بیان اینکه در صنعت و منابع طبیعی مشکلات زیادی داریم گفت: با همکاری رئیس کل دادگستری استان و دادستان سابق قزوین پرونده های زیادی را در این زمینه آغاز کرده ایم و جلسات خوبی با مسئولان استانی داشته ایم. و بازرسانی که خوشبختانه تصمیم گرفتند مشکلات زیادی وجود دارد که باید این مسیر را ادامه دهیم و تقویت کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود قوه قضائیه به موضوع انفاق و همکاری خوبی که با اداره خیرین ایجاد شده است، گفت: تبریک می گویم زمینه طلاق و روابط بین آقایان و … زنان به خوبی وارد شده اند و رایزنی های خوبی با نمایندگان مردم و سایر مسئولان دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید