حوزه هنری البرز تصمیمی برای ارتقای سینمای هجرت ندارد


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897133

محمد محرابی گفت: حوزه هنری البرز 10 سال است که برای ساخت پردیس سینمایی در استان تلاش می کند اما پیگیری ها بی نتیجه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محرابی رئیس حوزه هنری البرز به مناسبت روز سینما در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: فرهنگ و هنر جزو اولویت های شهرداری و مدیریت شهری استان نیست.

وی ادامه داد: حوزه هنری البرز 10 سال است که برای ساخت پردیس سینمایی در استان تلاش می کند اما تلاش های آن بی ثمر است زیرا شهرداری می خواهد زمینی را برای زمین سینما هجرت که متعلق به هنر است به ما بدهد. منطقه، و ساخت سالن سینما نیز تعهد ماست».

محرابی افزود: سینما هجرت کرج به دلیل قرار گرفتن در طرح قطعی نشده و سال هاست شهرداری قول ساخت پردیس سینمایی را به حوزه هنری می دهد اما عملا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

این مسئول با بیان اینکه حوزه هنری در این 2 سال 200 سالن سینما در سراسر کشور افتتاح کرده است، تصریح کرد: سهم البرز از این افتتاحیه به دلیل عدم همکاری مسئولان شهرستان صفر است.

وی گفت: مسئولان شهرستان در سراسر کشور سایت سینما را به صورت رایگان در اختیار حوزه هنری قرار می دهند اما در البرز نیز با تغییر زمین موافقت نکرده اند.

محرابی با بیان اینکه حوزه هنری قابلیت ارتقا و به روز رسانی سینمای هجرت را دارد، ادامه داد: از آنجایی که سینما هجرت در برنامه است، نمی توانیم سالن های آن را ارتقا دهیم، حوزه هنری به دلیل عدم عزم مسئولان شهری در بلاتکلیفی است. چرا که هر لحظه سینما در برنامه توسعه قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه هنری البرز افزود: استان البرز نیاز به پردیس سینمایی دارد و ما شرایط ساخت آن را داریم، فقط نیاز به زمین در مکانی مناسب داریم که محقق نشده است.

وی گفت: حوزه هنری البرز 10 سال است که پیگیر پردیس سینمایی بوده و جایزه سینمای هجرت را تعیین کرده است اما هیچ کمکی از سوی مسئولان شهرستان صورت نمی گیرد.

محرابی در خاتمه تصریح کرد: سینما هجرت پتانسیل بسیار خوبی برای موزه دارد و به شهرداری پیشنهاد داده ایم اما پاسخی از سوی مسئولان شهری دریافت نکرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید