حکم انحصار وراثت سهام در سرمایه این افراد صادر شد

حکم انحصار وراثت سهام در سرمایه این افراد صادر شد

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: وب سرویس تایید صحت تصمیمات انحصاری ارث به صورت آنلاین از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری ارائه می شود.

محمد کاظمی فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه خدمات مختلف وب را به نهادها و سازمان ها ارائه کرده ایم، گفت: این امر نقش مهمی در تسریع فرآیندها و تمامی خدمات ارائه شده به دستگاه ها دارد. سایر سازمان ها به منظور تسریع در اقدام و خدمت رسانی به مردم انجام می دهند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: بر اساس درخواست سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری، وب سرویس تایید اصالت تصمیمات انحصاری ارثی به صورت آنلاین از طریق ملی کشور در اختیار آنها قرار گرفته است. مرکز تبادل اطلاعات (NIX) و امکان اخذ رأی انحصار میراث که از سال 2014 به صورت سیستماتیک صادر شده است، تقریباً تمام انحصارات میراثی به صورت سیستمی صادر شده و از طریق این وب سرویس قابل دریافت است.

محمد کاظمی فرد ادامه داد: برخی از آرای انحصار جانشینی صادره از سوی برخی شعب هیأت حل اختلاف در سال های قبل از تاریخ مذکور ممکن است توسط سامانه صادر نشده باشد. البته تمامی انحصارات موروثی صادر شده پس از سال 1397 و پس از آن که سیستماتیک بوده، اکنون از سوی آنها زیر سوال رفته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید