حکم «معلم متخلف از پارکینگ» صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این خصوص گفت: رای اخراج معلم گمراه فردوس که دانش آموزان را مورد تجاوز جنسی قرار داده بود توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی صادر شد و منتظر رای نهایی دادگاه هستیم.

حکم «معلم متخلف از پارکینگ» صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حکم اخراج معلم خاطی فردوس که دانش آموزان را مورد تجاوز جنسی قرار داده بود توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی صادر شده و منتظر رای نهایی دادگاه هستیم. “

سید علیرضا موسوی نژاد گفت: با توجه به خبر آزار جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی توسط معلم فردوسی 55 ساله، از طریق کمیسیون آموزش و پرورش و دادگستری شهرستان پیگیر این خبر شدیم و فرد خاطی همزمان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این اتفاق در اردیبهشت ماه رخ داد، افزود: رسیدگی به این گونه تخلفات برای ما بسیار مهم است و موضوع خدمت ایشان در آموزش و پرورش برای اعلام حکم قطعی مطرح شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این حادثه توسط معلمی به نام (م.د.) با 28 سال سابقه در پارکینگ محل سکونتش رخ داده است، اظهار داشت: همواره تاکید می کنیم که این گونه کلاس های خصوصی هرگز مورد تایید قرار نمی گیرد. آموزشی نبود ولی متاسفانه این درس خصوصی بدون رضایت ما و با رضایت و موافقت اولیای هفت دانش آموز برگزار شد.

موسوی نژاد یادآور شد: ما توانایی و ابزار نظارت بر کلاس های خصوصی که در فضاهای غیر آموزشی برگزار می شود را نداریم و همواره از والدین می خواهیم هوشیار باشند تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

شب گذشته خبری مبنی بر آزار جنسی تعدادی از دانش آموزان دختر توسط معلم فردوس منتشر شد که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.

بر اساس اطلاعیه استانداری خراسان جنوبی، پرونده مربوطه در دادگاه کیفری 2 رسیدگی شد و حداکثر مجازات مقرر در قانون پنج سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت اقامت در فردوس است. متهم این پرونده هم اکنون در زندان به سر می برد و مراحل مقدماتی در حال انجام است.

بر اساس اخبار منتشر شده، معلم 55 ساله به چند دختر دبستانی در شهرستان فردوس تجاوز جنسی کرده است. او در پارکینگ خانه‌اش وقتی دختران را برای درس خصوصی نزد او می‌آمدند، آزار جنسی می‌داد.

دیدگاهتان را بنویسید