خادم شهدای بهشتی یزدی شد

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794359

جانباز سرافراز «محمدمهدی احمدی گوام آباد» از خادمان شهدای استان یزد دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، جانباز سرشناس محمدمهدی احمدی گوام آباد از خادمین جانباز شهدا و ایثارگران استان یزد دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ضمن تسلیت به خانواده این جانباز گرانقدر، دوستان و همکاران وی، برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

حجت الاسلام عباس زارع گفت: خانواده احمدی از خانواده های ایثارگر و شهیدپرور هستند که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و بدین ترتیب یکی از فرزندانشان جان باخت و فرزند دیگرشان به عنوان جانباز تجلیل شد.

وی تاکید کرد: یقینا غم چنین فرزندی که در طول عمر پربرکت خود همواره به فکر تامین رفاه و آسایش هموطنان بوده و پس از خدمت در سنگر برای خدمت به خانواده های همرزمانش در دفاع مقدس بسیار سنگین و طاقت فرسا است. “

پیکر مرحوم سعید شامگاه چهارشنبه اول آذرماه بر روی دستان مردم قدرشناس دارالعباده تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای هیرباد به خاک سپرده شد.

جانباز سرشناس «محمدمهدی احمدی» متولد اول فروردین سال 1346 بود که با احساس وظیفه به میدان نبرد حق علیه باطل شتافت و بدین ترتیب از ناحیه اعصاب، سر، بازو و پای راست مجروح شد و به عنوان مفتخر شد. کهنه کار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید