خانه خلاقیت و نوآوری اشراق قم 11 رویداد مفهومی را برگزار کرد / راه اندازی مدرسه فناوری فانوس


ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877373

معاون آموزشی و فناوری خانه خلاق و نوآور روشنایی:

معاون آموزشی و فناوری خانه خلاقیت و نوآوری نورپردازی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به راه اندازی مدرسه فنی فانوس گفت: خانه خلاقیت و نوآوری نورپردازی 11 رویداد برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام محمدجواد محمدصادق ظهر امروز در نشست خبری «توسعه خانه‌های خلاق و نوآور و شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان» در سالن همایش‌های غدیر سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: ۱۱ رویداد در حوزه‌هایی مانند سبک زندگی برگزار شد. تولیدات اسلامی، قرآنی و مهدوی و بیش از هزار نفر حضور داشتند.

وی ادامه داد: خانه خلاقیت و نوآوری نورپردازی از یک سال و نیم گذشته برای ادغام ادبیات صنایع خلاق در فناوری های نوین تلاش کرده است.

معاون آموزشی و فناوری خانه خلاقیت و نوآوری نورپردازی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت های این خانه در بخش های مختلف خلاصه شده است، گفت: مردم آن را نصب کرده اند.

وی افزود: یکی دیگر از ارکان خانه خلاق و نوآوری اشراق، ایجاد شتاب دهنده سدان بود که در طول یک سال و نیم گذشته میزبان و قدردان ایده های 75 تیم بوده است.

محمدصادق تشکیل تیم چهارسوق را از دیگر فعالیت های این خانه برشمرد و گفت: تیم های ایده پرداز ایده های خود را در آن ارائه می کنند و هم اکنون خانه خلاق و نوآوری اشراق به عنوان یکی از 16 شرکت خلاقی که معاونت علمی را اعتبار می دهند. جمهوری معرفی شده است.

وی یادآور شد: خانه اشراق یکی از موفق ترین خانه های خلاق در حوزه معاونت علمی امروز است.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید