خانه 17 نیازمند “کامیز رودان” در کهگیلویه بویر احمد و زوگام و بازسازی شده / 23 خانه در این روستا در لیست خدمات


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879220

مسئول بسیج سازندگی رودان گفت: جهادگران گروه جهادی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان اقدام به ایزوله سازی و تعمیر 17 منزل مسکونی جهت محرومیت زدایی در مناطق کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ماهری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان در گفت و گو با خبرنگار هرمز؛ وی بیان کرد: خرسندیم که با حمایت آستان قدس رضوی و خادمان امام رضا(ع) در این شهرستان، ساخت و ساز و نوسازی منازل 40 خانواده نیازمند شهرستان کمیز رودان که تحت پوشش هیچ نهادی قرار نگرفته است. 17 خانه توسط گروه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) ساخته شد.

ماری با اشاره به اینکه بیش از 5000 خانواده نیازمند در سطح شهرستان تحت حمایت گروه های جهادی هستند، افزود: تمام تلاش جهادگران این گروه حمایت از خانواده های نیازمند و رفع سایه محرومیت است و سعی در رفع نیازهای آنان نیز دارد. “

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان با اشاره به آیات و روایات یادآور شد: خدمت به خلق خدا ارزش و اجر زیادی در فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) دارد. قرآن کریم می فرماید «ُِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِینَ» خداوند متعال نیکوکاران را دوست دارد. و چه خوب است که انسان مورد محبت خداوند قرار گیرد. پس با خدمت و کمک به یکدیگر می توانیم به رضایت الهی و لذت های ابدی اخروی دست یابیم.

ماهری ارزش گذاری ایزوگام برای این خانه ها را 680 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مجموع ایزوگام، بازسازی و بازسازی منازل نیازمندان روستای کمیز با پیشرفت 40 درصدی همراه بوده و 60 درصد دیگر نیز تا پایان به اتمام می رسد. ماه . .

وی گفت: گروه های مختلف جهادی برای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهر به میدان آمده اند و تاکنون بیش از 6 هزار بسته معیشتی پس از ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف توزیع شده است.

ماهری خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی رودان با حمایت مردمی در اعزام گروه های جهادی پزشکی، دامپزشکی، علمی و فرهنگی برای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان فعالیت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید