خانواده های شهدا پرچمدار پاسداری از ارزش های اسلامی هستند/ یادواره شهدای پنجم مرداد در اراک در دستور کار قرار گرفت.


ساعت: 22:55
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821361

مجوری با بیان اینکه خانواده های شهدا پرچمدار پاسداری از ارزش های اسلامی هستند، گفت: این عزیزان با صبر، بصیرت و مجاهدت خود در تاریخ ماندگار شدند و خانواده های شهدا الگوهای درخشانی برای نسل جوان انقلاب: «و به حق، منابع ارزشمند و ارزشمند معنوی نظام اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک امشب در دیدار با خانواده شهید حسن جمالو به همراه مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استانداری مرکزی و مهندس وفایی از رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار روزافزون. امروز برآمده از مجاهدت های شهدا، رزمندگان و خانواده های آنان است و عزت و سربلندی ایران اسلامی در گام دوم در گرو تداوم راه نورانی شهدا و ولایت است.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا پرچمدار پاسداری از ارزش های اسلامی هستند، گفت: این عزیزان با صبر، بصیرت و مجاهدت خود به تاریخ پیوسته اند و خانواده های شهدا الگوهای درخشانی شده اند. نسل جوان انقلاب: «و به حق، منابع ارزشمند و ارزشمند معنوی نظام اسلامی است.

مجوری تاکید کرد: امروز در عرصه جهاد خانواده های شهدا نقش مهمی دارند و معتبرترین راویان جهاد و حماسه شهدا خانواده آنها هستند که می توانند در تبیین و انتقال فرهنگ نقش موثری داشته باشند. ایثار و شهادت بر نسل جوان «در پیشروی و ادامه راه انقلاب برای صعود به قله های بلند موفق باشند.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز پنجم مرداد ماه در اراک گفت: به مناسبت پنجمین روز مرداد ماه که از جهات مختلف بسیار حائز اهمیت است و می توان این روز را روز مقاومت در اراک نامید، یادبود در دستور کار قرار گرفت. شهدای 14 مرداد است برنامه های زیر یادبود خانواده های سرکش پنجم مرداد است.

فرمانده سپاه اراک افزود: یکی از مهمترین اتفاقات مرداد ماه عملیات رمضان است. شهر اراک در این عملیات بیش از 72 شهید و ارزش های اسلامی تقدیم کرد و شهید حسن جمالو از دلاورمردان عملیات رمضان است «برای تجلیل از صبر و مجاهدت آنها.

وی ادامه داد: 4 مرداد 65 نیز به دلیل بمباران کارخانه های اراک روز مهم و تاریخی برای مردم است و از یک سو یادآور جنایات رژیم بعث عراق و از سوی دیگر. یادآور رشادت ها و مجاهدت های انقلابی مردم اراک است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید