خبرنگاران باید حماسه های هویت سازی را به خوبی تبیین و اطلاع دهند/ رویکرد رسانه ای هفته دولت باید امید آفرینی و تبیین جهاد باشد.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888808

نظری بیان کرد: همسانی روز خبرنگار با روز عاشورا نشان از اهمیت پیام رسانی و تبیین این موضوع دارد که امروز رسالت مهم رسانه هاست و خبرنگاران نیز رسالتی مانند زینب بر عهده دارند که با پیروی از مکتب و زندگی حضرت زینب(س) حضرت زینب(س) برای هویت سازی نیازمند خلق حماسه هستیم. خوب توضیح دهید و اطلاع رسانی کنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه هیات اطلاع رسانی استانداری مرکزی به مناسبت هفته دولت گفت: انقلاب اسلامی پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است. ) به رهبری ولی فقیه و مدافع آزادی در جهان و امروز پر برکت است مکتب عاشورا و خون پاک شهدا در قله اقتدار است و ما در مقابل قدرت های جهان دست برتر را داریم.

نظری تصریح کرد: جمهوری اسلامی با پیروی از رویکرد و روش امام حسین (ع) به پیروزی ها و موفقیت های بزرگی دست یافته و همواره در عدالت خواهی و حمایت از مظلومان و دوری از ظالمان و مستکبران پیشگام بوده است.

وی افزود: تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا نشان از اهمیت پیام رسانی و تبیین این است که امروز رسالت مهم رسانه هاست و خبرنگاران رسالتی مانند زینب دارند که با پیروی از مکتب و سیره حضرت زینب(س) برای هویت سازی باید حماسه خلق کنیم. خوب توضیح دهید و اطلاع رسانی کنید

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: باید در آستانه هفته دولت به ارائه صحیح و هنرمندانه دستاوردهای نظام اسلامی و به ویژه دولت سیزدهم مردم و انقلاب توجه شود و اقدامات دولت انجام شود. شناخته شده مردم و رویکرد رسانه ها در هفته دولت باید امید آفرینی و تبیین جهاد باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم قصد ندارد اشتباهات و خطاهای گذشته را به گردن دیگران بیاندازد و به دنبال پرداختن به مسائل حاشیه ای نیست و قطعا وقت خود را برای این کار تلف نخواهد کرد.

نظری یادآور شد: اعتماد و اعتماد مردم به مردم رویکرد مهم دولت در یک سال گذشته بود و امید در بین مردم احیا شده است و دولت تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می دهد و اقدامات دولت باید به نحو احسن انجام شود. توسط رسانه ها توضیح و اطلاع رسانی شد.»

وی ادامه داد: سفر هیئت دولت به استان مرکزی که منجر به 220 مصوبه شد، امید را در بین اقشار مختلف مردم در استان زنده کرد و خط ریلی توسط دولت سیزدهم ایجاد شد و قطار دولت قرار است حرکت کند. در این جهت سریعتر

نظری تصریح کرد: ایجاد ناامیدی بازی با دشمنان انقلاب است و قطعاً پیشبرد اهداف و برنامه های دشمنان خلاف منافع مردم است و رسانه ها باید توطئه ها و اهداف دشمنان را شناسایی و خنثی کنند. “

معاون سیاسی استاندار مرکزی تصریح کرد: مدیریت سیل در روستای آهنگران با رویکرد جهادی و انقلابی کمترین تلفات جانی را به همراه داشت و تیم مدیریت استان با اقدامات سازنده قبل از وقوع سیل در صحنه حضور فعال داشتند.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب نیازمند تحول همه جانبه در بخش های مختلف هستیم، گفت: دولت سیزدهم نگاه عمیقی به تحول دارد و در حال برنامه ریزی و حرکت در آن مسیر است.

نظری تصریح کرد: استان مرکزی در بسیاری از بخش ها دارای ظرفیت و توانمندی های بالایی است که باید برای خدمت رسانی به مردم از آن استفاده کرد و بازگرداندن اعتماد عمومی مردم یکی از مهمترین رسالت های دولت است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اقدامات بزرگ دولت در یک سال گذشته است که باید با ایجاد محتوای مناسب و خلاقانه و پرهیز از هرگونه اقدام منزوی به اطلاع مردم برسد.

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت ترویج یارانه ها بود که از حجم هنگفت قاچاق مواد غذایی جلوگیری کرد و باید این دستاورد برای مردم تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: عزم دولت در زمینه مبارزه با قاچاق کالا جدی است و در استان مرکزی با استفاده از تمام ظرفیت های موجود با توجه به بزرگراه بودن این استان و حجم بالای تردد، بسیار زیاد است. اقداماتی در این راستا انجام شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید