خبرنگاران بیشترین اصحاب رسانه را معرفی کردند/ از استاندار زاهدان تا حضور چهره های جدید در بین منتخبان


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888766

برای نهمین سال متوالی یک نظرسنجی منتشر شد.

در نهمین نظرسنجی پایگاه خبری عصرهامون، رسانه محورترین نماینده مجلس، معاون استاندار، استاندار و مدیر کل سیستان و بلوچستان با نگاه خبرنگاران و رسانه های فعال استان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، برای نهمین سال متوالی به مناسبت روز خبرنگار در جمع روسای مسئول و سردبیران خبرگزاری ها، رسانه های مکتوب و نشریات داخلی و همچنین سایت های فعال و دارای مجوز در فضای مجازی سیستان و بلوچستان، نظرسنجی انجام شد که طی آن خبرنگاران در مورد چهار ماده. نمایندگان مجلس، معاونان استانداری، استانداران و مدیران کل از نظر نمایندگی رسانه ای و همکاری با جامعه خبری استان موافقت کردند.

روش نظرسنجی به این صورت بود که خبرنگاران از 0 تا 20 امتیاز از هر بخش بر اساس ترجیح خود به سه نفر از کارکنانی که به نظرشان بیشترین ارتباط را با رسانه ها داشتند، بخش یاد شده و سه نفر اول در هر مورد امتیاز دادند. بر اساس ارزیابی دریافتی وارد شدند.

نکته حائز اهمیت این است که در این تحقیق از رسانه‌های دارای مجوز با گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی در سیستان و بلوچستان استفاده شده است و هیچ گونه دخالتی از سوی عصرمون و تعدادی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب صورت نگرفته است و از شرکت در مطالعه خودداری کرده‌اند. این شکایت مدیر پس از اعلام نمرات است.

این نظرسنجی نشان داد که در بخش نمایندگان مجلس «حسینعلی شهریاری» نماینده مردم زاهدان با 267 امتیاز به عنوان نماینده اول، «فداحسین مالکی» نماینده مردم زاهدان با 180 امتیاز به عنوان نماینده دوم و «محمد سرگزی» نماینده زابل حوره. با 150 امتیاز سومین نماینده جامعه خبری استان، بیشترین نماینده رسانه ای مردم سیستان و بلوچستان اعلام شدند.

از میان معاونان، رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی با 222 امتیاز به عنوان رسانه محورترین معاون استاندار، عباسعلی ارجمندی معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری با 200 امتیاز به عنوان معاون دوم استانداری انتخاب شدند. شهرکی» معاون اقتصادی استاندار با 200 امتیاز با کسب 153 امتیاز سومین معاون استاندار رسانه ای ترین معاونین استاندار سیستان و بلوچستان معرفی شدند.


a5bc5246 8f41 43bb 9782 e2c6f05b0bad خبر خاکستری



از میان استانداران استان «ابوذر مهدی نهایی» استاندار زاهدان با 221 امتیاز به عنوان استاندار اول، «صاحب گل صالحی» فرماندار هش با 90 امتیاز، دومین استاندار و «جواد سپاهی» استاندار چابهار با 87 امتیاز به عنوان سومین فرماندار استان معرفی شدند که بیشترین رسانه را در استان دارند.

از میان مدیران کل ادارات و روسای سازمان ها، «حمید آرامش» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با 135 امتیاز اولین مدیر کل «رضا عباسی» مدیر کل انتقال خون با 113 امتیاز دوم شد و حسین مسکرانی مدیرعامل کل ارشاد و شهریار شهرکی مدیر کل بیمه سلامت با 78 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفتند و به عنوان رسانه محورترین مدیران کل استان معرفی شدند.

پایگاه خبری عصرهامون روز خبرنگار را به جامعه رسانه از هفته نامه های ایرنا، فارس، ایسنا، ایلنا، شبستان، برنا، دفاع پرس و طلوع زاهدان، صبح زاهدان، همشهری، اطلاعات، کار و کارگر و هفته نامه صدگنج به جامعه رسانه تبریک می گوید. و تله کی و اوشیدا، شستون، زاهد نیوز، گندم خبر، سده بلوچ، پهره، چهاربهاران، آخرین خبر، سکای نیوز و زنان بلوچ که در این نظرسنجی همکاری داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید